hamid_kh_56 10 ارسال شده در 27 دی، 2009 دوستان عزیز سلام من یه پروژه دارم که باید با انسیس شبیه سازی کنم مشکلم در انتخاب المان هستش و ... هر کس میتونه کمکم کنه بسم الله هزینه کار هم پرداخت میشه
Amin 6458 ارسال شده در 31 دی، 2009 دوستان عزیز سلاممن یه پروژه دارم که باید با انسیس شبیه سازی کنم مشکلم در انتخاب المان هستش و ... هر کس میتونه کمکم کنه بسم الله هزینه کار هم پرداخت میشه سلام.اولا اخطار داده میشه که تاپیکهای این چنینی زده نشه :ws13:دوست عزیز من تاپیکی با عنوان همکاری برای حل پروژه های انسیس شما زدم اگر سوالی داری اونجا مطرح کن تا هر کس بلده کمک کنه .در رابطه با انتخاب المان و .... اگر بلد باشم کمکت خواهم کرد و البته هزینه هم نمی خوام :ws2: 2
ارسال های توصیه شده