رفتن به مطلب

بد سکتور يابي کنيد


ارسال های توصیه شده

اگر نمي‌دانيد که هارد شما بدسکتور دارد يا نه، از وجود چنين علايمي مي‌توان فهميد که شما به نرم‌افزارWindows Surface Scanner نيازمنديد: برنامه‌ها عجيب و غريب اجرا مي‌شوند و کپي داده‌ها روي ديسک با کندي انجام مي‌شود و ويندوزتان به‌سرعت ايده‌آل بالا نمي‌آيد.

اين برنامه سودمند نگاه اجمالي به درايوهاي هاردديسک شما مي‌اندازد و هر خطاي فيزيکي را که پيدا مي‌کند، نمايش مي‌دهد. بنابراين شما مي‌توانيد حدس بزنيد که اشکال سيستم از کجاست.

Windows Surface Scanner، بد سکتورها را رفع نمي‌کند، فقط آنها را شناسايي مي‌کند. اگر شما بفهميد مشکل چيست مي‌توانيد از ابزار بررسي ديسک ويندوز (Checkdisk) براي رفع آن مشکل استفاده کنيد.

نکته مهمي که لازم است به‌آن دقت کنيد و اين ترفند در مورد اين موضوع است اين است که اگر ديديد ديسک شما تعداد بي‌شماري بدسکتور دارد، به‌هيچ عنوان عمليات را ادامه ندهيد و آن را متوقف کنيد. چون ادامه اين کار به ديسک سخت آسيب جدي مي‌زند و نمي‌توانيد به‌موقع از داده‌هاي خود نسخه پشتيبان بگيريد. به‌همين دليل، ديدن چند صد بدسکتور کافي است که عمليات بک‌آپ و جايگزيني هاردديسک را انجام دهيد.

HardDiskMaxtor.jpg

 

براي دريافت اين نرم‌افزار مفيد به لينک زير برويد:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...