رفتن به مطلب

نخستین گوشی مبتنی Windows Phone 7 بالاخره عرضه شد


ارسال های توصیه شده

نخستین گوشی مبتنی Windows Phone 7 بالاخره عرضه شد ICTna.ir - نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا مبتنی بر سیستم‌عامل Windows Phone 7 مایکروسافت از روز گذشته توسط شرکت‌های مخابراتی T-mobile USA و AT&T‌ وارد بازار آمریکا شدند تا رقابت در بازار تلفن‌همراه جهان بالا گیرد.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) عرضه Windows Phone 7 نشان دهنده تغییرات جامع و کلی است که مایکروسافت در سیستم‌عامل موبایلی خود لحاظ کرده و آن را به صورت کاملا متفاوت با نسخه‌های قبلی در اختیار کاربران گذاشته است تا از این طریق بتواند ضمن افزایش رقابت با شرکت‌های فعال در این حوزه، سطح بیشتری از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار بگیرد.

تولید و تکمیل این محصول دشواری‌های فراوانی را برای مایکروسافت به همراه داشت. در حالی که طی دو سال گذشته در بخش فنی پلتفورم Windows Mobile مایکروسافت هیچ تفاوتی حاصل نشد، این سیستم‌عامل محبوبیت خود را به میزان قابل ملاحظه از دست داد. در همین مدت شرکت‌های اپل و گوگل با عرضه نسخه‌های مختلف از سیستم‌های عامل آیفون و اندروید موفق شدند سهم قابل‌ملاحظه‌ای از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را آز آن خود کنند.

 

شرکت مایکروسافت با عرضه این سیتسم‌عامل جدید دو هدف کلی را دنبال می‌کند. نخست آنکه مایکروسافت این محصول را به صورت واحد و کاملا متفاوت با سیستم‌های عامل موبایلی موجود در بازار تولید کرده است که این جریان می‌تواند باعث ترغیب کاربران برای استفاده از آن شود. دوم آنکه، مایکروسافت هم‌اکنون بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای خانگی، سرور و اداری در دنیا محسوب می‌شود و با این اقدام می‌کوشد اقتدار خود را در بازار تلفن‌همراه نیز به اثبات برساند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...