رفتن به مطلب

فیضی: ورود همراه اول به فرابورس پس از تغيير اساسنامه


ارسال های توصیه شده

مديرعامل شركت مخابرات ايران گفت: همراه اول براي ورود به فرابورس بايد سهامي عام شود كه هم‌اكنون در مرحله تغيير اساسنامه شركت است.

 

صابر فيضي در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور همراه اول در فرابورس، اظهار داشت: همراه اول براي رفتن به فرابورس بايد تغيير اساسنامه بدهد.

وي ادامه داد: نخست سازمان بورس بايد اجازه سهامي عام شدن را به همراه اول بدهد، زيرا سازمان بورس بايد در مورد هر شركتي كه بخواهد سهامي عام شود، نظر دهد كه در حال حاضر اقداماتي در اين زمينه انجام شده است.

مديرعامل شركت مخابرات ايران تصريح كرد: براي فرستادن همراه اول به بورس نيز يك سري اسناد و مدارك لازم است كه همراه اول خودش مكلف شده اين اسناد و مدارك را جمع‌بندي ‌كند؛ پس از اخذ مجوز سهام عام شدن‌ شركت، از سازمان بورس، همراه اول در ثبت شركت‌ها ثبت مي‌شود و بعد از آن با فرا بورس وارد بحث خواهد شد.

مديرعامل شركت مخابرات ايران در خصوص پيش‌بيني زماني عرضه سهام همراه اول در فرا بورس، گفت: الان نمي‌توانم در اين زمينه اظهار نظر كنم، زيرا يك بخشي از كار اصلا در دست ما نيست.

فيضي تاكيد كرد: اسناد و مدارك را بايد به بورس دهيم، بورس اجازه بدهد كه همراه اول سهامي عام شود و پس از اجازه بورس در ثبت شركت‌ها ثبت شود كه اين دو سازمان خارج از مجموعه مخابرات است و عملياتي شدن كارهايشان در اختيار مخابرات نيست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...