رفتن به مطلب

آرایش چهره پاییزی


afa

ارسال های توصیه شده

اگر کنجکاوید که بدانید چه مدل آرایشی در پاییز امسال مد خواهد شد با ما در این مقاله همراه باشید که مدلهای آرایش مد نیویورک در پاییز امسال را بررسی کرده ایم.

1. ساده و شکیل:

3548978.jpg1385574.jpg

 

یکی از مدلهای بسیار زیبا برای پاییز 2009 این آرایش ساده می باشد. که روی چشمها پایه رنگی کرم مرواریدی زده می شود و سپس یک سایه چشم تیره قهوه ای رنگ روی آن زده می شود به صورتی که سایه چشم به سمت گوشه چشم که می رسد روشن تر خواهد شد. کمی از سایه چشم در زیر چشمها هم زده می شود. رنگ پوست به رنگ طبیعی خود باقی خواهد ماند و با یک کرم پودر تیره تر پایین استخوان گونه ها برای برجستگی بیشتر تیره تر می شود. رنگ لبها به رنگ طبیعی، بژ و رنگ پریده می باشد.

 

2. آرایش دودی:

354658.jpg35g486.jpg

آرایش دیگری که در این فصل مد خواهد شد به این صورت است که تمام تمرکز روی چشمها خواهد بود. لبها با رنگ طبیعی و مات می باشد که توجه را به سمت چشمها بیشتر می کند. رنگ سایه چشم دودی قهوه ای می باشد. برای ایجاد چهره ای جسور با نگاهی نافذ از رنگ رژ گونه سرخ و خط چشم تیره که به سمت بالا متمایل نشده است استفاده شده این خط چشم بسیار نازک و مشکی به آرامی محو می شود.

 

3. جسور و زیبا:

35467487.jpg53464.jpg

این آرایش با سایه چشمی روشن، چشمها را از حالت طبیعی خارج نساخته و باتیره گی خود در انتهای چشم آنرا زیباتر و کشیده‌تر نشان می دهد. زمینه پوست کمی روشن تر از رنگ طبیعی می باشد و رژ گونه ها در پایین استخوان گونه برای برجستگی بیشتر زده می شود و روی لبها در قسمت وسط لب کمی برق لب اضافه می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...