*Polaris* 19606 ارسال شده در 29 دی، 2010 برای زیبا دیدن، نیازی نیست تمام زیبایی ها یک جا جمع شوند... دوست دارم پاهایم، خارهای لب ساحل را هم تجربه کند، دریای وحشی را ببیند با نسیم بازی کنم، موج را معنا کنم، شبی را در بیابان صبح کنم با آتشی روشن و یک غزل از دیوان حافظ ... موهایم را به باد بسپارم تا عشق بازی طبیعت را کامل کنم ... شب ها، ستاره ها را شمردن و به ماه خیره شدن، زیر باران رقصیدن و دعا کردن... گرمای خورشید را حس کردن و تن به خطر سپردن ... رد چشمه ای را گرفتن تا به دریا رسیدن... در موج گم شدن، آنقدر رفتن که هیچکس، حتی سایه ای از تو نیابد ... لذت یک دشت بزرگ با یک بادبادک در دست و فریاد شادی سر دادن ... دوست دارم با طبیعت یکی شوم، آنگاه که با طبیعت یگانه شوی، جز حقیقت نخواهی یافت ... 4
spow 44202 ارسال شده در 30 دی، 2010 آنگاه که با طبیعت یگانه شوی، جز حقیقت نخواهی یافت ... عالی بود عزیز مرسی 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری