spow 44202 ارسال شده در 29 دی، 2010 نه! هنوز رگ غیرتمو با تیغ روشنفکر بازی نزده بودم. مرامم رام اسپرسو و پست مدرنیسم و شب شعر نشده بود. البته هنوزم نزدم. هنوزم نشده. وقتی اونجوری دیدمش تو کافه، از خواهرش و حالت هیستریکش که گفت، بغضم گرفت. حرصم گرفت. می دونید؟ رفیق، خونش خون آدمه. جونش ، جون آدمه. ناموسش، ناموس آدمه. یه لحظه غمشو هم نتونستم ببینم. چشاش خیس بود. هم از اشک، هم از خون. گفت شب چشم رو هم نذاشته. گفت: "به خدا دستشو قلم می کنم. همون دستی رو که باهاش به خواهرم دس زده." طرفو می شناختم. کم الواط نبود. می دونستم تنها نمی شه گیرش آورد. بهش گفتم: "به قول یارو گفتنی رفاقت فقط سر دیزی نیس، وقت تیزی هم هست. تو شوخ و شنگش باهات بودم، تو جور و جنگشم باهاتم." بله آقای قاضی. من کردم. سرمم بالاست که کردم: دستشو گذاشتم لای در ماشین و درو کوبیدم. بار اولو زدم که کارش عار بیاد. بار دومیشو به سلامتی ناموس پرستی. سومیش اما حساب شخصی بود، آخه رفیق، ناموسش ناموس آدمه، حسابش ، حساب آدم. برای مسعود کیمیایی! 4
spow 44202 مالک ارسال شده در 29 دی، 2010 جناب مدیر به چیز گفتن افتادین این اهنگ چیز شاهین نجفی چیزمون کرده هی چیز مینویسیم اما چیزی از چیزامون درنمیاد تا چیز بشیم 1
afshin18 11176 ارسال شده در 29 دی، 2010 این اهنگ چیز شاهین نجفی چیزمون کرده هی چیز مینویسیم اما چیزی از چیزامون درنمیاد تا چیز بشیم مواظب باش اهنگ لس انجلسی هاش چیزتون نکنه که اوضاع خراب خراب میشه
spow 44202 مالک ارسال شده در 29 دی، 2010 مواظب باش اهنگ لس انجلسی هاش چیزتون نکنه که اوضاع خراب خراب میشه دیگه اوضاع که ازباب خرابی اشباع هست میخواد چی بشه بدتر ازاین ای بابا زنده باشی داداش
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری