رفتن به مطلب

فقط کافیست لم داده تا به مسیر مورد نظر برسید!


ارسال های توصیه شده

در سال 2025 میلادی خودروی شما سریع‌تر فکر کرده، بهتر رانندگی کرده و فناناپذیرتر عمل خواهد کرد.

 

، شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا در گزارشی به بررسی نمونه‌هایی از خودروهای سال 2025 که در آمریکا طراحی و تولید شده‌اند، پرداخت.

 

در این گزارش آمده که خودروها در سال 2025 تفاوت بین یک فرد با یک مسیر را تشخیص داده و قادر خواهند بود از طریق این تشخیص در زمان مناسب اقدام به ترمز گرفتن کنند.

 

یکی از این نمونه‌ خودروهای مربوط به سال 2025 محصول شرکت جنرال‌موتورز است. خودرویی که به تجهیزات و سامانه‌های بسیار پیشرفته‌ای مجهز شده است.

23892_orig.jpg

این خودروی کوچک قادر است محیط افراد خود را شناسایی کرده و با شناسایی موانع اطراف از برخورد با آن‌ها اجتناب کند.

 

همچنین سامانه‌ای در این خودرو به کار رفته که کمک می‌کند خودرو به صورت خودکاراقدام به پارک کردن خود کند. این خودرو همچنین به سامانه‌های پیشرفته موقعیت‌یاب و مسیریاب بین‌المللی مجهز بوده و سامانه‌های فاصله‌یاب این خودرو مانع از برخورد از آن با خودروهای دیگر یا موانع جاده‌ای و انسانی می‌شوند.

 

تنها کاری که راننده این خودروها انجام می‌دهد این است که به صندلی‌اش لم داده و فاصله خود با خودروی جلویی را آن‌طور که می‌خواهد، تنظیم می‌کند. این خودروها برای استفاده در سال 2025میلادی طراحی و ساخته شده‌اند.

 

می‌توان گفت که با استفاده از این خودروها احتمال بروز هرگونه حادثه‌ رانندگی به صفر خواهد رسید. همچنین شرکت‌های فورد و کرایسلر نیز محصولاتی را مربوط به سال 2025 طراحی و ساخته‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...