Mohammad Aref 120454 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد اول سیمای واقعی زرتشت تاریخی به همراه معرفی چهرهً تاریخی انبیای کتب مقدس (تلاشی در پایان نهادن بر عهد اساطیر) در مورد زرتشت و اوستا و تاریخ اساطیری ایران عنوان کتاب و یا کتابهای آسمانی که افراط و تفریط در متون آنها تباهی می آفریند، بی معنی است. وقتی که ما و زمین و خورشید مان خود آسمانی هستیم و از ذراتی از مادهً نور تشکیل شده ایم که خود با سرعتی سرسام آور در حرکت دورانی کاینات شریکند. آنهم در حالی است که اگر از فضای خالی موجود درکلّ مواد کره زمین صرف نظر کنیم، اندازهً مجموع این ارواح زندهً سیار از یک توپ فوتبال بزرگتر نخواهد بود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد دوم سیمای واقعی زرتشت تاریخی به همراه معرفی چهرهً تاریخی انبیای کتب مقدس (تلاشی در پایان نهادن بر عهد اساطیر) در مورد زرتشت و اوستا و تاریخ اساطیری ایران عنوان کتاب و یا کتابهای آسمانی که افراط و تفریط در متون آنها تباهی می آفریند، بی معنی است. وقتی که ما و زمین و خورشید مان خود آسمانی هستیم و از ذراتی از مادهً نور تشکیل شده ایم که خود با سرعتی سرسام آور در حرکت دورانی کاینات شریکند. آنهم در حالی است که اگر از فضای خالی موجود درکلّ مواد کره زمین صرف نظر کنیم، اندازهً مجموع این ارواح زندهً سیار از یک توپ فوتبال بزرگتر نخواهد بود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد سوم گزارشهایی تحقیقی در باب تاریخ اساطیری و جغرافیای تاریخی ایران عهد باستان به همراه معرفی چهرهً تاریخی انبیای کتب مقدس عنوان کتاب و یا کتابهای آسمانی که افراط و تفریط در متون آنها تباهی می آفریند، بی معنی است. وقتی که ما و زمین و خورشید مان خود آسمانی هستیم و از ذراتی از مادهً نور تشکیل شده ایم که خود با سرعتی سرسام آور در حرکت دورانی کاینات شریکند. آنهم در حالی است که اگر از فضای خالی موجود درکلّ مواد کره زمین صرف نظر کنیم، اندازهً مجموع این ارواح زندهً سیار از یک توپ فوتبال بزرگتر نخواهد بود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد چهارم در باب بنیاد بابلی غالب اساطیر خدایگانی ادیان کهن خاورمیانه ای سخنی از نویسنده: وقتی به پایان جلد سوم این مجموعه رسیدم، زودرس شعار پیروزی سردادم، در حالی که باز باید پیش میرفتم چه تدریجاً با پدید آمدن جلد چهارم معلومم شد که خود اساطیر الهیات اوستایی که من آنها را اساس اساطیر ادیان بزرگ دانسته بودم، در همکاری و همفکری مغان ایرانی و بابلی پدید آمده که در زیر چتر امپراطوریهای ایران پیش اسلام می زیسته اند. به طور ساده بگویم اساطیر اوستایی ایرانی به نوبهً خود در قالب اساطیر خدایان بابلی ریخته شده و با آنها شکل و پرورش یافته اند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد پنجم - معمای نامهای بغ مشتوم و اسر مزش در کتیبه های آشوری و موضوع اهورامزدا پرستی - معنی لفظی نام شهر کرمان - شهرهای گلپایگان و قزوین و قصبه وفس همان کاربیتو، گزین کسی و کاپسی عهد باستان هستند. - مکان آتشکده آذربرزین مهر - معنی لفظی نام جهرم جایگاه دژ بلند و محروسه است. - تاریخچه و معنی لفظی نام شهر کرکوک - دژ تخت سلیمان - ایزد میثره(مهر) به عنوان بدل آریایی مردوک بابلیها - و ... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مهر، ۱۳۸۹ جلد ششم - چهار شنبه سوری - اساس اسطوره همای چهر زاد و داراب - چراغ در اصل، معادل فارسی لغت عربی شمع بود است. - مهرپرستی و زرتشتیگری صوفیانه که سرانجام به صورت مکتب بکتاشیه در آمده است. - تحقیقی درباره معانی لفظی نامهای آریایی پادشاهان کاسی - گوتیان همان نیاکان آریایی سکایی کردان کردوخی هستند. - و ... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده