Matin H-d 18147 ارسال شده در 8 دی، 2010 برای همه کسانی که با کامپیوتر کار میکنند: لطفا حتما بخوانید * سلامتي اولويت اول لطفاً ديگران را هم مطلع نمائيد حتي اگر يك نفر هم دقت نمايد و از اين آسيب درامان بماند ارزشمند است. Hand Exercises for Carpal Tunnel Syndrome 19
armin.eleman 5393 ارسال شده در 8 دی، 2010 دیگه من با موس کار نمیکنم اون چی بود از تو مچش دراورد:icon_pf (34): وای دستام یه جوری شدن 4
armin.eleman 5393 ارسال شده در 8 دی، 2010 چرا عکسا واسه من وا نمیشه میخای باز بشه چیو ببینی اخه:icon_pf (34): بیا 2
Matin H-d 18147 مالک ارسال شده در 8 دی، 2010 دیگه من با موس کار نمیکنماون چی بود از تو مچش دراورد:icon_pf (34): وای دستام یه جوری شدن حالا شما انقد ناراحت نباش منم گرفتاره این موضوع شدم از اون موقع که اینو خوندم احساس میکنم دستام کج شده 2
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 8 دی، 2010 افرین دلنواز مطلب مفیدیه مشکلش از نظر اسیب شناسی Carpal Tunnel Syndrome ,تصاویر گویا است .انتقالش میدم به بخش تصاویر بهتره مطالب و ع کس های دیگه کم کم به اون اضافه میکنم
حانی 3371 ارسال شده در 8 دی، 2010 خیلی جالب بود ولی حالم بد شد احساس می کنم از گردن به پایینم قطع شده:icon_pf (34): 3
yasi * m 5032 ارسال شده در 8 دی، 2010 خوب این که زیاد بد نبود ....:mornincoffee: درست کار کنید کج نشید دیگه ولی این خانومه چرا موقع عمل ناخناشو کوتاه نکرده چندش!! اییییییی 4
O-N 10554 ارسال شده در 8 دی، 2010 رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم. توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley: البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. بهتره موقع تايپ، نوشتن، نشستن و خواب حواسمون به حالت مچمون باشه. 5
Matin H-d 18147 مالک ارسال شده در 8 دی، 2010 رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم. توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley: البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. بهتره موقع تايپ، نوشتن، نشستن و خواب حواسمون به حالت مچمون باشه. 1
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 9 دی، 2010 رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم. توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley: البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. ممنونم جناب مهندس . بروی چشم حتما
ارسال های توصیه شده