رفتن به مطلب

برای همه کسانی که با کامپیوتر کار میکنند: لطفا حتما بخونید


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

برای همه کسانی که با کامپیوتر کار میکنند: لطفا حتما بخوانید

*

سلامتي اولويت اول

لطفاً ديگران را هم مطلع نمائيد

حتي اگر يك نفر هم دقت نمايد و از اين آسيب درامان بماند ارزشمند است.

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Hand Exercises for Carpal Tunnel Syndrome

 

5.jpg

 

6.jpg

  • Like 19
ارسال شده در

دیگه من با موس کار نمیکنم:4564:

اون چی بود از تو مچش دراورد:icon_pf (34):

وای دستام یه جوری شدن:ws27:

  • Like 4
ارسال شده در

چرا عکسا واسه من وا نمیشه:ws27:

  • Like 3
ارسال شده در
چرا عکسا واسه من وا نمیشه:ws27:

 

 

میخای باز بشه چیو ببینی اخه:icon_pf (34):

 

بیا

 

 

1.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

ممنون خيلي مطلب مفيدي بود :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
دیگه من با موس کار نمیکنم:4564:

اون چی بود از تو مچش دراورد:icon_pf (34):

وای دستام یه جوری شدن:ws27:

 

حالا شما انقد ناراحت نباش

منم گرفتاره این موضوع شدم

از اون موقع که اینو خوندم احساس میکنم دستام کج شده:ws44:

  • Like 2
ارسال شده در

درست استفاده کنید دیگه ... :ws44: :w00:

  • Like 3
Doctor_Shovan مهمان
ارسال شده در

افرین دلنواز مطلب مفیدیه مشکلش از نظر اسیب شناسی

Carpal Tunnel Syndrome ,تصاویر گویا است .انتقالش میدم به بخش تصاویر بهتره

 

مطالب و ع کس های دیگه کم کم به اون اضافه میکنم :icon_gol:

 

 

 

mban2847l.jpg

ارسال شده در

خیلی جالب بود ولی حالم بد شد احساس می کنم از گردن به پایینم قطع شده:icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در

خوب این که زیاد بد نبود ....:mornincoffee:

 

درست کار کنید کج نشید دیگه:ws51:

 

 

ولی این خانومه چرا موقع عمل ناخناشو کوتاه نکرده چندش!! اییییییی31.gif

  • Like 4
ارسال شده در

رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم.

au8ej6d7yqedm8pdi1zh.jpg

توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley:

k3xzgppl2qmtzlr68o3o.jpg

البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. :hanghead:

 

بهتره موقع تايپ، نوشتن، نشستن و خواب حواسمون به حالت مچمون باشه. :w16:

  • Like 5
ارسال شده در
رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم.
au8ej6d7yqedm8pdi1zh.jpg

توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley:

k3xzgppl2qmtzlr68o3o.jpg

البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. :hanghead:

 

بهتره موقع تايپ، نوشتن، نشستن و خواب حواسمون به حالت مچمون باشه. :w16:

 

:icon_gol:

  • Like 1
Doctor_Shovan مهمان
ارسال شده در
رعايت نكردن ارگونومي درست موقع نوشتن و يا تايپ كردن باعث ميشه كه دچار سندرم تونل كارپال بشيم.

 

 

توي مچ دست بين عضلات و استخونا يه حالت تونل ايجاد شده كه اعصاب مدين از اونجا رد ميشن. با رعايت نكردن به اين اعصاب فشار مياد و درد خيلي زيادي داره. براي اينكه درد رو كاهش بدن ميان عضلات (يا ليگامان ها) رو برش ميدن تا يه مقدار روي عصب آزاد شه. :imoksmiley:

 

 

البته اينا چيزاييه كه من خوندم. دكتر بهتر مي تونن توضيح بدن. :hanghead:

 

ممنونم جناب مهندس . بروی چشم حتما

×
×
  • اضافه کردن...