رفتن به مطلب

■□■ پخش تبلیغ pmc در بازی برزیل و ایران


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

i402871_579191orig.jpg

 

 

 

 

همون طور كه در تصویر زیر میبینید بازی ایران-برزیل در شبكه های صدا و سیما از روبروی جایگاه (دوربین شماره 2) پخش شد.

 

 

i402900_t0igyv2lhptutg92gu9n.gif

 

 

من در عین حال این بازی رو از شبكه ی دوبی اسپورت هم نگاه می كردم و با خودم گفتم چرا تلوزیون جمهوری اسلامی بازی رو از این زاویه نشون میده تا اینكه این تصویر رو دیدم:

 

i402901_fryfotrib4rdrm997e71.gif

و احتمال دادم كه بخاطر تبلیغ شبكه ی پی ام سی از اون زاویه نشون دادن چون از اون زاویه ای كه تلوزیون جمهوری اسلامی نشون می داد (روبروی جایگاه) تبلیغ پی ام سی و چند تبلیغ دیگه روی تابلوها پخش نمی شد.

  • Like 4
ارسال شده در

عجب کشف مهمی

  • Like 1
ارسال شده در

حالا شایدم چون ایران داشته از اینور نشون میداده اونا اینور تبلیغ نکردن رفتن اونور :ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
حالا شایدم چون ایران داشته از اینور نشون میداده اونا اینور تبلیغ نکردن رفتن اونور :ws52:

 

بابا تو دیگه خیلی مثبت نگری ...

  • Like 1
ارسال شده در

وای چه جالبببببببببب :jawdrop: منم دیدم زاویش فرق می کنه ولی چون گزارشش عربی بود، دیگه از شبکه سه دیدم بازی رو :ws3:

 

اصلا pmc خودش چند روز بود تبلیغ این بازی رو می کرد :banel_smiley_4:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...