just work 12355 ارسال شده در 7 دی، 2010 همون طور كه در تصویر زیر میبینید بازی ایران-برزیل در شبكه های صدا و سیما از روبروی جایگاه (دوربین شماره 2) پخش شد. من در عین حال این بازی رو از شبكه ی دوبی اسپورت هم نگاه می كردم و با خودم گفتم چرا تلوزیون جمهوری اسلامی بازی رو از این زاویه نشون میده تا اینكه این تصویر رو دیدم: و احتمال دادم كه بخاطر تبلیغ شبكه ی پی ام سی از اون زاویه نشون دادن چون از اون زاویه ای كه تلوزیون جمهوری اسلامی نشون می داد (روبروی جایگاه) تبلیغ پی ام سی و چند تبلیغ دیگه روی تابلوها پخش نمی شد. 4
ALMAS 80 ارسال شده در 7 دی، 2010 حالا شایدم چون ایران داشته از اینور نشون میداده اونا اینور تبلیغ نکردن رفتن اونور 1
just work 12355 مالک ارسال شده در 8 دی، 2010 حالا شایدم چون ایران داشته از اینور نشون میداده اونا اینور تبلیغ نکردن رفتن اونور بابا تو دیگه خیلی مثبت نگری ... 1
سـارا 20071 ارسال شده در 8 دی، 2010 وای چه جالبببببببببب :jawdrop: منم دیدم زاویش فرق می کنه ولی چون گزارشش عربی بود، دیگه از شبکه سه دیدم بازی رو اصلا pmc خودش چند روز بود تبلیغ این بازی رو می کرد 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری