رفتن به مطلب

! تماشای مجموعه یوسف حرام است


ارسال های توصیه شده

یکی از روحانیون برجسته مصری، مشاهده سریال حضرت یوسف را حرام اعلام کرد.

 

76305db9-838d-4c22-ada8-002bd8e5608f.jpg

 

پخش سریال ایرانی حضرت یوسف (ع) در یکی از شبکه های تلویزیونی مصر با واکنش منفی دانشگاه الازهر مواجه شده بود و برخی از علمای افراطی این کشور نسبت به آن اعلام موضع کرده بودند، با فتوایی جدید وارد فاز تازه‌ای شد.

 

به گزارش آتی نیوز، یوسف عبدالجلیل از اعضای برجسته وزارت اوقاف مصر نیز در واکنش به پخش این سریال، در تفسیری عجیب دیدن آن را حرام دانست و گفت: هر مسلمانی این فیلم را نگاه کند مرتکب معصیت شده است زیرا در چنین سریالی حرمت انبیاء الهی مراعات نشده است!

 

4828_691.jpg

 

وی در عین حال اضافه کرد: فتوای علمای سنی به بینندگان چنین سریالهای اشاره دارد نه به پخش آن در تلویزیون! زیرا این حق مالکان شبکه‌های تلویزیونی است که برای چگونگی برنامه های تلویزیون خود تصمیم گیری کنند.

 

این مفتی مصری افزود: از نگاه ما پخش چنین سریالهای بیشتر نوجوانان و جوانان را تهدید می‌کند زیرا ممکن است با تماشای آنها به این باور برسند که نشان دادن چهره بزرگان دین در فیلم‌ها بی عیب است.

 

پیش از این نیز پخش دو سریال ایرانی حضرت یوسف(ع) و حضرت مسیح(ع) از تلویزیون‌های المنار و ان بی ان لبنان با مخالفت برخی علمای سنی مواجه شده بود.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...