رفتن به مطلب

بچه اسب آبی صورتی هم دیده شد! (عکس)


Fahim

ارسال های توصیه شده

دو عکاس انگلیسی درحالی که مشغول عکسبرداری از مهاجرت گوزنهای یالدار در کنیا بودند ناگهان یک بچه اسب آبی را مشاهده کردند که به رنگ صورتی است.

 

کد خبر : 06961 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۹ asb1.jpg

 

دو عکاس انگلیسی به نامهای ویل و مت بارارد- لوکاس در منطقه حفاظت شده "ماسای مارا" در کنیا مشغول عکسبرداری از مهاجرت سالانه گوزنهای یالدار بودند که ناگهان متوجه یک مخلوق بسیار نادر شدند.

 

این حیوان کوچک که یک بچه اسب آبی صورتی رنگ بود بلافاصله شکار دوربینهای این دو عکاس شد.

 

این دو برادر در وبلاگ خود نوشتند: "توانایی طبیعت در نشان دادن چیزهای غیرمنتظره همواره موجب شگفت زدگی ما می شود."

 

براساس گزارش National Geographic، جاشوا چارلتون از باغ وحش برونکس نیویورک در خصوص این حیوان توضیح داد: "این بچه اسب آبی از بیماری "لوسیزم" (Leucism) رنج می برد. لوسیزم که با زالی (albinism) متفاوت است یک عارضه ژنتیکی است که در آن تمام رنگدانه های پوست حیوان و یا انسان سفید می شود. این درحالی است که در زالی تنها ملانین پوست، سفید می شود."

 

asb2.jpg

 

این عکاسان درباره این بچه اسب آبی صورتی نوشتند: "امیدواریم که بتواند یک زندگی طولانی و شاد داشته باشد و بازدیدکنندگان منطقه ماسای مارا بتوانند برای سالیان طولانی از دیدن پوست صورتی آن لذت ببرند."

 

این دو عکاس در ادامه تعریف کردند: "اسب آبی صورتی بسیار خجالتی بود و دائم به مادرش می چسبید و تنها برای چند دقیقه از آب بیرون ماند."

 

برادران بارارد- لوکاس برای جاودانه کردن این مخلوق عجیب از فاصله دور، از یک لنز عکاسی رادیویی 600 میلیمتری استفاده کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...