رفتن به مطلب

مسابقه عکس شرکت Astaro در نمایشگاه Gitex دوبی


ارسال های توصیه شده

خبرنامه شركت مهندسي شبكه‌گستر- به مناسبت حضور شرکت Astaro ارائه دهنده نرم‌افزارهای امنیتی یکپارچه و چند منظوره Unified Threat management(UTM) در نمایشگاه Gitex دوبی، مسابقه عکسی بین بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت برگزار خواهد شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، علاقه‌مندانی که در حین بازدید از نمایشگاه Gitex از غرفه Astaro بازدید کرده و از خودشان و یا در کنار مسئولان غرفه عکس یادگاری بگیرند، می‌توانند با ارسال این عکس به شرکت مهندسی شبکه گستر در مسابقه عکس شرکت کنند.

 

شرکت مهندسی شبکه‌گستر در نظر دارد به بهترین عکس‌های ارسال شده، یکی از محصولات شرکت Astaro و یا لب‌تاپ هدیه دهد. شرکت مهندسی شبکه گستر پس از اتمام نمایشگاه، کلیه عکس‌های ارسال شده را بر روی سایت این شرکت به آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار خواهد داد.

 

لازم به ذکر است در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی Gitex که از 25 مهرماه به مدت پنج روز در شهر دوبی برگزار می‌شود، صدها شرکت معتبر خارجی فعال در زمینه فناری اطلاعات حضور خواهند داشت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...