رفتن به مطلب

گوشی جدید نوکیا براي پیامک بازان


Fahim

ارسال های توصیه شده

گوشی جدید نوکیا براي پیامک بازان

نوکیا از گوشی جدیدی با نام X5 -01 رونمایی کرد و قرار است تا اواخر ماه جاری در دسترس کاربران قرار گیرد.

27-02.jpg

 

گوشی X5 -01 از چهار باند شبکه GSM (سیستم جهانی ارتباطات موبایلی) و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی مي‌کند. این گوشی با ابعاد 9/16×4/66×3/74 میلیمتر، 129 گرم وزن دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 36/2 اینچی با وضوح تصویر 240×320 پیکسل است و از صفحه کلید کامل QWERTY بهره مي‌برد. طراحی این گوشی مربع شکل است و نسبت به سایر گوشی‌هاي نوکیا طراحی متفاوتی دارد. بلندگو، جک صوتی 5/3 میلیمتری، 200 مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا 32 گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است. این گوشی همچنین از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث با A2DP و پورت microUSB پشتیبانی مي‌کند و دارای دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED و قابلیت ضبط 15 فریم در ثانیه تصویر ویدئویی است. این گوشی مبتنی بر نسخه 3/9 سیستم عامل سیمبیان است و از پردازنده 600 مگاهرتزیARM 11 بهره مي‌برد. X5 -01 ویژه دوستداران پیامک طراحی شده و از مرورگر HTML بهره مي‌برد و دارای رادیو استریو FM با RDS است. این گوشی در رنگ‌هاي صورتی، ارغوانی، مشکی، فسفری و بنفش به بازار عرضه مي‌شود، اما GPS ندارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...