رفتن به مطلب

نمايش عكس در system properties


Fahim

ارسال های توصیه شده

حتما تا بحال بارها و بارها براي تشخيص مشخصات سيستم كامپيوتر خود و يا ديگري از قبيل مقدار ram نوع ويندوز مقدار مشخصات cpu سري به پنجره system properties زده ايد و مقادير انرا مشاهده كرده ايد و حتما ميدانيد كه براي ظاهر شدن اي پنجره بايستي روي آيكن mycomputer در صفحه desktop راست كليك نمود و كلمه properties نمود تا اين پنجره ظاهر شودواما آيا دوست داريد در روي اين پنجره عكس شما و يا هر كسي كه شما دوست داريد ظاهر شود؟اين عنوان ترفندي است كه به آن ميپردازيم.

properties-tamb.jpg 1-یک عکس با سایز 180x114 به وجود آورده و آن را با نام Oemlogo و پسوند bmp، در شاخه SystemRoot%System% ذخیره نمایید. سپس عبارات زیر را در برنامه Notepad تایپ نموده و آن را تحت عنوان Oeminfo و با پسوند ini، در شاخه SystemRoot%System% ذخیره نمایید. (بعد از علامت =، می توانید عبارت مورد نظر خود را تایپ نمایید.) 1- ابتدا روي آيكن mycomputer راست كليك كرده و كلمه properties را انتخاب كنيد.

2- عكس دلخواه خود را انتاخب كرده و آنرا به نام oeminfo.bmp تغيير نام دهيد

.دقت كنيد حتما پسوند عكس bmp باشد.

دقت كنيد اگرخاصيت مربوط به ديدن پسوند فايلها غير فعال است يعني مثلا نام عكسهاي خود را بصورت picture-name مي بينيد و نه بصورت picture-name.jpg پس به قسمت folder option رفته و از آنجا بخش ديدن پسوندهاي فايل را فعال كنيد تا بتوانيد نام عكس را به همراه پسوند ببينيد.

3-عكس فوق را در شاخه در شاخه SystemRoot%System% ذخیره نمایید .

4-سپس عبارات زیر را در برنامه Notepad تایپ نموده و آن را تحت عنوان Oeminfo و با پسوند ini، در شاخه SystemRoot%System% ذخیره نمایید. (بعد از علامت =، می توانید عبارت مورد نظر خود را تایپ نمایید.)

Manufacturer=Your Text

Model=Your Text

[support Information]

Line1=Your Text

Line2=Your Text كلمه

Your Text همان مشخصاتي است كه شما ميتوانيد اضافه كنيد تا در پنجره قابل ديد باشد. دقت كنيد اگر عكس شما ديده نشد سايز عكس را كمي كوچكتر كنيد

مثلا سايز آنرا به 160*120 تغيير دهيد. براي تغيير سايز عكس ميتوانيد از برنامه فتوشاپ و يا image editor و يا microsoft picture manager كه در خود آفيس ويندوز موجود است ويرايش كرده و يا تغيير اندازه دهيد.

properties-1.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...