رفتن به مطلب

جنگ نه نعمت است نه مقدس


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

اگر جنگ نبود

آدمها دنیایشان بزرگتر از این بود

و دنیا آدمهای بزرگتری داشت

اگر جنگ نبود

 

.

.

.

.

.

آقای شهردار اسم خیابان‌ها را

نام نویسنده‌ها و شاعران می‌گذاشت

و مادران کمتری اشک می‌ریختند

 

 

"شاعر :نمیدونم:)

 

 

 

 

 

یکی از فیلم های جالبی که در مورد جنگ دیده ام

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

جای برای زندگی

  • Like 14
ارسال شده در

در صلح پسرها پدرها را به خاک می سپارند، و در جنگ پدرها پسرها را...........

بدترین ویژگی جنگ این است که تو کسی را میکشی که شاید در صلح بهترین دوست تو می بود.:ws37:

  • Like 12
ارسال شده در

جنگ ؟

کدام جنگ؟

ما دفاع میکنیم.

اینم شد تاپیک؟

بله شد.

  • Like 3
ارسال شده در

اگر جنگ نباشه جمعیت زیاد میشه ...وطبیعت بشر اینو قبول نداره...

  • Like 1
ارسال شده در

فایل صوتی کتاب دو سنگر انفرادی نوشته سید ابراهیم نبوی تقریبا 19 دقیقه است روایت داستانی در مورد جنگه خیلی روان و شنیدنیه ارزش شنیدن داره از دستش ندید .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 4
ارسال شده در

به نظر من بدترین بلایی که میتونه سر یک کشورو ملتش بیاد جنگه

  • Like 1
ارسال شده در
به نظر من بدترین بلایی که میتونه سر یک کشورو ملتش بیاد جنگه

 

 

نبود صلح و ارامش حتی تو یه خانواده کوچیک هم یعنی فاجعه چه برسه به یک کشور

به نظر م یه بلای بدتری هست که دست هرچی بلا های طبعی رو از پشت بسته و اونم کسی نیست جز جناب اقای آ.ن

  • Like 4
ارسال شده در

ما خودمون جنگ تجربه کردیم وهنوز هم درگیر پیامدهای همون جنگیم. اگه یه وقت گذرتون به بیمارستان ساسان خورد حتما قسمت شیمیایی یه سر بزنید تا ببینید این جنگ چه بلایی به سر جونایی که میتونستند آینده درخشانی داشته باشند آورده.واقعا تاسف باره

  • Like 3
Doctor_Shovan مهمان
ارسال شده در

اصطلاحا بهش میگن جنگ . البته جنگ هم بود به تمام معنی هم بود طولانی هم بود در زمین وهوا ودریا ..اما برای ما یه دفاع بود دفاع از سرزمینی که بعضی از ما متاسفانه به اونا که قطعه قطعه ازش میفروختند و قراد دادهای ان چنانی میسبتند افتخار میکنیم .

من ( خودم را میگویم ) خودم رو بسیار بد میدونم اگر به اندازه ی یه شغال یا یه گربه غیرت نداشته باشم و دفاع از خانه ام رو در برابر متجاوزی که عالم وادم در درنده خویی اون شکی ندارند را مقدس نگویم

من ( خودم را میگویم ) بسیار بی شرمم اگر دفاع از دختران ومادران بیگناهی که به جرم مرز نشینی در سراسر طول مرز به اسارت دشمن رفتند و مورد تجاوز قرار گرفتند و سیاه ترین وشرمناک ترین و گمنامترین نکات این دفاع رو رقم زدند را مقدس نخوانم

 

 

 

"تو چرا مي‌جنگي؟"

پسرم مي‌پرسد:

من تفنگم در مشت

كوله‌بارم در پشت

بند پوتينم را محكم مي‌بندم

مادرم

آب و‌آيينه و قرآن در دست

روشني در دل من مي‌بارد

?

پسرم بار دگر مي‌پرسد:

" تو چرا مي‌جنگي؟"

با تمام دل خود مي‌گويم:

"تا چراغ از تو نگيرد دشمن"

 

محمدرضا عبدالملكيان

 

 

 

 

...............

.........................

 

 

البته چون ارش ممکنه جنگ بطور کلی منظورش باشه من هم باهاش همعقیده هستم جنگ نعمت نیست برکت نیست برنده هم ندارد :icon_gol:

ارسال شده در

ریشه جنگ به خاطر زیاده خواهی سران اون کشور هاست و چوبشو مردم میخورند زنها و کودکان هم که همیشه قربانیان جنگند.

  • Like 2
ارسال شده در

زمینه ساز جنگ صلحه و بالا عکس

دنیا بدون جنگ به راه خود ادامه نمیدهد دلیلش هم حرص بی انتهای بشره

  • Like 1
ارسال شده در

تو دنیا این همه جنگ شده چه نتیجه ای داشته؟ هیچ.

ارسال شده در
تو دنیا این همه جنگ شده چه نتیجه ای داشته؟ هیچ.

 

تعدیل جمعیت

90 درصد جنگ های تاریخ به دلیل گرسنه گی بود(البته جنگ های جدید دلیل دیگری دارد که همون فزون خواهی است)

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...