رفتن به مطلب

از کار انداختن سرویس اسپم در مسنجر


ارسال های توصیه شده

از کار انداختن سرویس اسپم در مسنجر

سرويس مسنجر در ويندوز 2000,NT و XP به طور معمول ما بين سرور اصلي و ماشين کاربر مشغول مبادله علايم هشداردهنده و انواع اسپم ها است که بعضا به صورت Popup يا پنجره هاي ناگهاني تبليغاتي روي ويندوز ظاهر مي شوند. براي از ميان بردن اين سرويس مي توانيد با يک دستکاري کوچک در رجيستري ويندوز از شر آن خلاص شويد.

براي اين کار ابتدا کلمه Regedit را در منوي Run در استارت رايانه تايپ کرده و Ok کنيد. با باز شدن رجيستري ابتدا سراغ HKEY-Local-machine برويد و با کليک روي آن ، سراغ System برويد. با باز کردن اين شاخه ، زير شاخه Currentcontrolset را مي يابيد که داخل آن زيرشاخه اي به نام Services وجود دارد. پس از يافتن آن ، زيرشاخه اصلي يعني Messenger نمايان خواهد شد. پس از يافتن اين زيرشاخه مرحله بعد را شروع کنيد. سمت راست موس را داخل زيرشاخه زده و با انتخاب New و بعد Dword يک پوشه جديد بسازيد و نام آن را S) Start با حرف بزرگ) بگذاريد.

حالا آن را باز کرده و اگر مي خواهيد به صورت خودکار عمل کند، عدد 2را تايپ کنيد و اگر مي خواهيد اين سرويس باقي بماند، عدد 3را تايپ کنيد و اگر مي خواهيد از شر آن خلاص شويد عدد 4را تايپ کرده و OK کنيد. يک بار سيستم را خاموش و روشن کنيد تا تغييرات مورد تاييد سيستم قرار گيرد.

HKEY-LOCAL-MACHINESYSTEMcurrentcontrolsetservicesMessenger

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...