رفتن به مطلب

باز كردن فايلهاى آفيس ۲۰۰۷ با آفيس هاى قديمى


ملیساا

ارسال های توصیه شده

پس از عرضه Word و Excel در آفيس ،۲۰۰۷ يكى از مشكلاتى كه براى كاربران پيش آمد عدم امكان باز نمودن فايلهاى توليد شده از آفيس ۲۰۰۷ در نسخه هاى آفيس قبلى مانند ۲۰۰۳ و XP بود. به عنوان مثال شما در كامپيوتر شخصى خود آفيس ۲۰۰۷ نصب داريد و يك فايل Word با آن ايجاد ميكنيد، سپس آن را روى فلش ديسك خود ريخته و به محل كار ميبريد، در سيستم محل كار آفيس ۲۰۰۳ نصب است، در نتيجه امكان باز كردن فايل Word را نداريد.

 

اما اين موضوع نيز چاره اى دارد! در اين ترفند قصد داريم به معرفى راهى ساده به وسيله ابزارى جانبى براى باز نمودن فايلهاى آفيس ۲۰۰۷ در نسخه هاى قبلى آفيس بپردازيم.براى اينكار نيازمند ابزارى ساده به نام docXConverter هستيد. به كمك اين برنامه كم حجم ميتوانيد به سادگى فايل هاى Word و Excel توليد شده توسط آفيس ۲۰۰۷ را به فايلهاى قابل اجرا در آفيس هاى قبلى تبديل نماييد.

docXConverter، نسخه ۲‎/۰۱ با حجم تنها ۱‎/۹ مگابايت از لينك زير قابل دريافت است:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[Tarfandestan.com].zip

 

پس از دانلود فايل، آن را از حالت فشرده خارج كنيد. سپس فايل docXConverter.exe را اجرا نماييد. اكنون به سادگى ميتوانيد با استفاده از File > Open فولدرى كه فايل ها در آن قرار دارد را انتخاب كنيد يا فايل مربوط را به داخل محيط برنمامه Drog & Drop (كشيده و رها) كنيد تا عمليات تبديل صورت گيرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...