رفتن به مطلب

جانواریو پدر شد / فابیو شادمان از تولد آنا ژولیا


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

890602705.jpg

 

 

16 سپتامبر2010 روزی ماندگار برای جانواریو هافبک برزیلی و محبوب تیم فوتبال سپاهان است و قطعا این روز در تقویم خاطرات فابیو ثبت می شود.

این روزها فابیو ی محبوب، شادکام از تولد اولین فرزندش به سر می برد. وی برای دخترش نام آنا ژولیا را را انتخاب کرده و این ایام را با شنیدن خبر تولد فرزندش شاد و خوشحال سپری می کند.

مدیریت و روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تولد آنا ژولیا را به جانواریو تبریک می گویند. امیدواریم همیشه و همه جا فابیو را شادمان و خندان ببینیم.

890602703.jpg

890602704.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

آخیییییییییییییی به سلامتی!

قدمش مبارک باشه ایشالا

ایشالا چرخش برا مامان باباش بچرخه.....:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

تشکر

مبارک باشه چه خبر خوبی امشب خوابم نمی بره از خوشحالی !!:smiley (18)::45645:

  • Like 1
ارسال شده در
تشکر

مبارک باشه چه خبر خوبی امشب خوابم نمی بره از خوشحالی !!:smiley (18)::45645:

 

شما چرا خوابت نمیبره ؟

 

فابیو باید از خوشحالی نخوابه

 

نکنه شما باهاشون فامیلی ؟؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
شما چرا خوابت نمیبره ؟

 

فابیو باید از خوشحالی نخوابه

 

نکنه شما باهاشون فامیلی ؟؟؟؟

 

نه بابا فامیل برزیلی کیلویی چنده ؟؟؟

خبرت خیلی دس اول و باحال بود نیست منم پرسپولیسیم !! اینجوریاست !!

  • Like 1
ارسال شده در

خوب به سلامتی...

  • Like 2
ارسال شده در
نه بابا فامیل برزیلی کیلویی چنده ؟؟؟

خبرت خیلی دس اول و باحال بود نیست منم پرسپولیسیم !! اینجوریاست !!

 

اها از اون لحاظ

 

من دیوونه ی اون اواتارتم

 

بچه ی کاکا رو دیدی ؟

  • Like 2
ارسال شده در
اها از اون لحاظ

 

من دیوونه ی اون اواتارتم

 

بچه ی کاکا رو دیدی ؟

آره منم عاششششششق کاکاام.

بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود.:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
اها از اون لحاظ

 

من دیوونه ی اون اواتارتم

 

بچه ی کاکا رو دیدی ؟

 

معلومه خوب آمار برزیلیا را داریا ..آره دیدم .

کاکا رو هم خوب شناختی :ws3:

ارسال شده در
آره منم عاششششششق کاکاام.

بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود.:banel_smiley_4:

 

:w58:

ارسال شده در
آره منم عاششششششق کاکاام.

بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود.:banel_smiley_4:

آخی نازی!!!!:aghosh:

جای برادری ، کاکا واقعا دوست داشتنیه :girl_blush2:

ارسال شده در
آره منم عاششششششق کاکاام.

بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود.:banel_smiley_4:

 

دوتا شی سخت از بالای کله ام زد بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........

ارسال شده در
:w58:

تو عاشق نیستی درک نمی کنی:ws44:

ارسال شده در
دوتا شی سخت از بالی کلم زد بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... ........

چی گفتی!!!!!!!!:ws52:

ارسال شده در
تو عاشق نیستی درک نمی کنی:ws44:

 

:ws43:

ارسال شده در
چی گفتی!!!!!!!!:ws52:

 

گفتم عجب گفتگوی ازادی شده این جانواریو چه میکنه !!!

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...