just work 12355 ارسال شده در 18 آذر، 2010 16 سپتامبر2010 روزی ماندگار برای جانواریو هافبک برزیلی و محبوب تیم فوتبال سپاهان است و قطعا این روز در تقویم خاطرات فابیو ثبت می شود. این روزها فابیو ی محبوب، شادکام از تولد اولین فرزندش به سر می برد. وی برای دخترش نام آنا ژولیا را را انتخاب کرده و این ایام را با شنیدن خبر تولد فرزندش شاد و خوشحال سپری می کند. مدیریت و روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تولد آنا ژولیا را به جانواریو تبریک می گویند. امیدواریم همیشه و همه جا فابیو را شادمان و خندان ببینیم. 2
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 18 آذر، 2010 آخیییییییییییییی به سلامتی! قدمش مبارک باشه ایشالا ایشالا چرخش برا مامان باباش بچرخه..... 2
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 آذر، 2010 تشکر مبارک باشه چه خبر خوبی امشب خوابم نمی بره از خوشحالی !!:smiley (18)::45645: 1
just work 12355 مالک ارسال شده در 18 آذر، 2010 تشکر مبارک باشه چه خبر خوبی امشب خوابم نمی بره از خوشحالی !!:smiley (18)::45645: شما چرا خوابت نمیبره ؟ فابیو باید از خوشحالی نخوابه نکنه شما باهاشون فامیلی ؟؟؟؟ 1
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 آذر، 2010 شما چرا خوابت نمیبره ؟ فابیو باید از خوشحالی نخوابه نکنه شما باهاشون فامیلی ؟؟؟؟ نه بابا فامیل برزیلی کیلویی چنده ؟؟؟ خبرت خیلی دس اول و باحال بود نیست منم پرسپولیسیم !! اینجوریاست !! 1
just work 12355 مالک ارسال شده در 18 آذر، 2010 نه بابا فامیل برزیلی کیلویی چنده ؟؟؟خبرت خیلی دس اول و باحال بود نیست منم پرسپولیسیم !! اینجوریاست !! اها از اون لحاظ من دیوونه ی اون اواتارتم بچه ی کاکا رو دیدی ؟ 2
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 18 آذر، 2010 اها از اون لحاظ من دیوونه ی اون اواتارتم بچه ی کاکا رو دیدی ؟ آره منم عاششششششق کاکاام. بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود. 1
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 آذر، 2010 اها از اون لحاظ من دیوونه ی اون اواتارتم بچه ی کاکا رو دیدی ؟ معلومه خوب آمار برزیلیا را داریا ..آره دیدم . کاکا رو هم خوب شناختی
just work 12355 مالک ارسال شده در 18 آذر، 2010 آره منم عاششششششق کاکاام.بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود.
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 آذر، 2010 آره منم عاششششششق کاکاام.بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود. آخی نازی!!!!:aghosh: جای برادری ، کاکا واقعا دوست داشتنیه :girl_blush2:
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 آذر، 2010 آره منم عاششششششق کاکاام.بدترین خبر عمرم ازدواج کاکا بود. دوتا شی سخت از بالای کله ام زد بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 18 آذر، 2010 دوتا شی سخت از بالی کلم زد بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... ........ چی گفتی!!!!!!!!
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 آذر، 2010 چی گفتی!!!!!!!! گفتم عجب گفتگوی ازادی شده این جانواریو چه میکنه !!!
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری