Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 12 آذر، 2010 من كه با اين جمله شروع مي كنم: آشنائي كه به ازدواج ختم ميشه: 1-يا فاميله 2-يا همسايه است 3-يا همكاره 4-يا همكلاسي 5- يا با يك نگاه تو بازار و تقيب و گريز و آدرس پيدا كردن و.. 6- يا مشتريتت يا مشتريشي 7-يا با يك گفتگوي تلفني و شروع جرقه اي و... 8-يا از طريق اينترنت(ايميل-چت و ... 9-يا از طريق sms 10-يا ازطريق همسفري(تو قطارو هواپيما و اتوبوس و.. تو با كدام يك از اينها موافقي-بنظر من هر كدام از اين روشها اگر در آينده در هر يك از طرفين منطقي وجود نداشته باشه با شكست مواجه ميشه - نميشه گفت كه ارزش وزني همه يكسانه ولي درجه اهميت اعتماد است كه هر يك از آنها را اولويت بندي ميكنه - در اظهار نظر مختاري ولي بعد از انتخاب گزينه ات يك استدلالي ارائه بدهيد. __________________ 1
real fighter 16 ارسال شده در 12 آذر، 2010 به نظر من اگه فاميلي باشه شكستش كمتره درحالي كه همشون بستگي به افراد وديگر شرايط دارن... اما فاميلي به خاطر تاثير بيشتر بزرگترها كمتر به حاشيه ميره چون اگه چيزي بشه براي جلوگيري از كدر شدن روابط بزرگترها دست به كار ميشن. البته اينهم به شرط آشنايي دو طرف است.
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری