m.r.r 52 ارسال شده در 4 آذر، 2010 بنظر شما چرا گفتگوی آزاد از بقیه تالارها تاپیک و پست و بیننده داره؟ هرکی نظر خودشو بگه.منم نظرم رو بعدا به اطلاع شما عزیزان میرسانم. 3
yasi * m 5032 ارسال شده در 4 آذر، 2010 شما که تازه واردی از کجا میدونی؟:JC_thinking: منظورت پربیننده بود؟!!!! 2
m.r.r 52 مالک ارسال شده در 4 آذر، 2010 شما که تازه واردی از کجا میدونی؟:jc_thinking: منظورت پربیننده بود؟!!!! بقولی آمارها رو همه میتونن ببینن.
میلاد 24047 ارسال شده در 4 آذر، 2010 چون آزاده تخصصی نیست همه میتونند بیان توش مثلا کسی که به حیوونا علاقه نداره تالار حیات وحش نمیره ولی اینجا میاد...چون موضوع خاصی نیست 2
pianist 31130 ارسال شده در 4 آذر، 2010 آره همینی که میلاد گفت... کلا تو ایران جایی که احتیاج به تخصص نباشه خیلی شلوغ میشه!! 5
Hossein.T 22596 ارسال شده در 4 آذر، 2010 اونجا اونجا!؟؟؟:banel_smiley_52: نه نه . . همینجا! :icon_pf (34): 2
ne_sh67 1947 ارسال شده در 4 آذر، 2010 اونجا!؟؟؟:banel_smiley_52:نه نه . . همینجا! :icon_pf (34): تو باید میگفتی چرا اونجا؟! من خیلی میخوام جدی بحث کنم اما واقعا نمیدونم سوال ایشون دقیقا ابهامش چیه؟!!؟:JC_thinking: فقط از لحظه ای که اسپم شروع شد بگید که من زبون روزه فعل حرام انجام ندم!:persiana__hahaha: 2
Hossein.T 22596 ارسال شده در 4 آذر، 2010 تو باید میگفتی چرا اونجا؟! من خیلی میخوام جدی بحث کنم اما واقعا نمیدونم سوال ایشون دقیقا ابهامش چیه؟!!؟:JC_thinking: فقط اط لحظه ای که اسپم شروع شد بگید که من زبون روزه فعل حرام انجام ندم!:persiana__hahaha: خو اونجا خیلی جای بدیه و نیازی به چرا نداشت!!! ابهامش مشخصه دیگه : میگه چرا همیشه گفتگوی آزاد بازدید بیشتری نسبت به سایر تالار ها داره و میلادم جواب داد! نمیخواد فسفر بسوزونی!! :persiana__hahaha: 1
yasi * m 5032 ارسال شده در 4 آذر، 2010 تو باید میگفتی چرا اونجا؟! من خیلی میخوام جدی بحث کنم اما واقعا نمیدونم سوال ایشون دقیقا ابهامش چیه؟!!؟:JC_thinking: فقط اط لحظه ای که اسپم شروع شد بگید که من زبون روزه فعل حرام انجام ندم!:persiana__hahaha: میخواستم فقط بخندم ولی یه چیزیم باید بنویسم گویا....شکلک خالی فعل حرامه انگار:w127: 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 4 آذر، 2010 بنظر شما چرا گفتگوی آزاد از بقیه تالارها تاپیک و پست و بیننده داره؟هرکی نظر خودشو بگه.منم نظرم رو بعدا به اطلاع شما عزیزان میرسانم. چون بحث های توش عمومی هست و نیازی به تخصص خاصی نداره! درست گفتم؟! :w127: 3
ne_sh67 1947 ارسال شده در 4 آذر، 2010 میخواستم فقط بخندم ولی یه چیزیم باید بنویسم گویا....شکلک خالی فعل حرامه انگار:w127: من فک میکنم گفت گوی ازاد چون تخصصی نیست بازدیدش زیاده!!! آره اون که هم خودت حرام میشی هم پستت!!:persiana__hahaha: حرام اندر حرام میشه یاسی! 1
Hossein.T 22596 ارسال شده در 4 آذر، 2010 چون بحث های توش عمومی هست و نیازی به تخصص خاصی نداره! درست گفتم؟! :w127: اوهوم! 2
mIn 2294 ارسال شده در 4 آذر، 2010 خب این که سوال نداره ! ما تو دانشگاه یه رشته رو می خونیم ( نهایت به یه چیز دیگه هم علاقه داریم ، مثلا کامپیوتر می خونیم و به معماری و دکوراسیون هم علاقه داریم ) دیگه نمی تونیم که تو همه چی اظهار فضل کنیم . ولی گفتگوی آزاد وقایع ، اتفاقات و مسائل قابل بحث دنیای اطرافمونه که ما ها هم همه صاحب نظر :دی میاییم و می خونیم و نظرمونو میگیم ( حق هم داریم ، چون نظرات دیگران رو می بینیم یا حداقل حداقلش اینه که در مورد موضوع مطرح شده یه اپسیلون فکر می کنیم ) پس خوبه ! الان یه نگاه بندازید مثلا تالار برق 10 نفر آنلاین داره مکانیک 8 نفر و معماری 9 نفر . خب اینا که تو بحث های تخصصی همدیگه نمی تونن دخالت کنن ( پس اونی که توی مکانیک هست توی معماری نیس ) ولی همه اونا توی گفتگو آزاد هستن و صاحب نظر ! ینی 27 نفر گفتگو آزاد ، پس چطوری توقع داریم گفتگو آزاد و تالارهای تخصصی به تعداد مساوی ترافیک داشته باشه ؟ 5
m.r.r 52 مالک ارسال شده در 4 آذر، 2010 يه سئوال ديگه: چرا اينقدر زمان بازديدها و پاسخ ها تو تالار گفتگوي آزاد كمتر از تالارهاي ديگه است؟ در واقع اينو مي خوام بگم كه تو تالارهاي ديگه اكثر نظرات رد و بدل شده بصورت آفلاين هستند ولي تو اين تالار خيلي اوقات نظرات آنلاين رد و بدل ميشه؟ 1
mehrshad53 433 ارسال شده در 4 آذر، 2010 بنظر شما چرا گفتگوی آزاد از بقیه تالارها تاپیک و پست و بیننده داره؟هرکی نظر خودشو بگه.منم نظرم رو بعدا به اطلاع شما عزیزان میرسانم. به همون دلیل که سریال فاصله ها بیشتر از برنامه های علمی کانال 4 بیننده داره؟! 3
سمندون 19440 ارسال شده در 4 آذر، 2010 به همون دلیل که سریال فاصله ها بیشتر از برنامه های علمی کانال 4 بیننده داره؟! مرسییییییییی:w16:
هوتن 15061 ارسال شده در 4 آذر، 2010 يه سئوال ديگه: چرا اينقدر زمان بازديدها و پاسخ ها تو تالار گفتگوي آزاد كمتر از تالارهاي ديگه است؟در واقع اينو مي خوام بگم كه تو تالارهاي ديگه اكثر نظرات رد و بدل شده بصورت آفلاين هستند ولي تو اين تالار خيلي اوقات نظرات آنلاين رد و بدل ميشه؟ خوب چون همه هستن و حضور افراد بیشتر باعث میشه که سریع جواب بدن 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری