رفتن به مطلب

طرح بریندلی پلیس در بیرمنگامBrindly place


ارسال های توصیه شده

طرح بریندلی پلیس در بیرمنگامBrindly place

این محل از نظر Gary Woodward مسئول برنامه ریزی شهری بیرمنگام به عنوان زیباترین محل بیرمنگام و پویاترین محل مطرح است. مطالعه ی این خلاصه خالی از لطف نخواهد بود.

تاریخچه ایی کوتاه از بریندلی پلیس

تا دهه 1760 در این منطقه که حالا با بریندلی پلیس اشغال شده است که ابتدا در قسمتهای غربی گسترش یافت مقدمه کانال در نیمه دوم قرن 18در کانال بیرمنگام توسط جیمز بریندلی انجام شد و سپس تحقیق و توسعه در این مناطق شروع شد تا حدود بیش از یکصد سال زیر ساختارهای اقتصادی /تجاری /صنعتی ایجاد شد(Barber, 2002).

با شروع قرن بیستم شبیه سازی هایی در بخش های داخلی ویکتوریا به وجود امد و در امتداد کانال ها خانه سازی و کشاورزی رونق گرفت ساخت حلقه داخلی جاده ها شامل شروع ساخت مراکز شهری بود و امروزه با نام بریندل پلیس شناخته شده است ساخت این حلقه ها به صورت فیزیکی در این مناطق شامل استفاده های زیست محیطی بودند در اواخر دهه 1980 بازسازی های فراوانی در مراکز بین المللی انجام شد تا سال 1990 بیرمنگام توسعه یافت (Barber, 2002).

توسعه بیرندلی پلیس

تغییرات در دهه اخیر و قرن بیستم شامل توسعه مراکز شهری بود توالی این شهر ها شامل راهبردهایی بود که در اواخر 1980 ثبت شد راهبردها شامل نقش های اقتصادی در حوزه های شهری بود .محدود شدن برخی ارتباطات در شهرها برای کنسول های شهری به صورت ابزاری نیرومند در مقیاس های بزرگ سرمایه گذاری در امد.

Picture5.jpg

طرح اصلی

طرح اصلی در سال 1991 با هدف خلق بخش جدیدی از مراکز شهری به وجود امد توسعه در مسیر نهایی شامل تکمیل سایت ها در بعد های بین المللی بود که در جهت ایجاد مناطق تفریحی نقش بسیار مهمی داشتند (Barber, 2002).

هدف از طرح اصلی:

تثبیت مناطق شهری و پیاده روها و ایجاد مسیرهای توسعه یافته و پیشرفت در ابعاد تجاری و استفاده های تفریحی بود

تثبیت فراساختارها برای وسایل حمل ونقل درپیاده رو ها بود که در ساختمان ها بایستی بازسازی شوند

ایجاد قلب متحرک در مراکز شهری

ارتباط میان مراکز شهری محصور شده و تمرکز بر روی تغییرات سریع در مراکز شهری

ایجاد و طراحی فراساختارهای شهری در مناطق منحصر به فرد که میراثهایی از لحاظ صنعتی هنری و.... هستند

ایجاد ارتباط میان مراکز در پارک های ماشین و مناطق محصور شده واهمیت میراث های تاریخی و فرهنگی

ارایه تسهیلات رفاهی و تفریحی در مناطق با اهمیت بین المللی (Barber, 2002).

Picture6.jpg

سیر زمانی توسعه

درجولای 1987 توسط کنسول های شهری برای 26 جریب زمین نقشه هایی طراحی شد .این سایتها در ابتدا موردتوجه سه شرکت بودند مرلین شرل واتر و لاینگ.نقشه های اصلی شامل 200میلیون یورو بودند شامل NIA ویزیتورهای فستیوال ها واکواریوم ملی و سیستم های تک ریلی (Barber, 2002).

در سپتامبر 1989

طرح توسعه شهر های جدید در زمان طراحی پروپوزال های با کیفیت بالاتر را فراهم اوردند

در دسامبر 1991 طرح های دیگری ارائه شد شامل توسعه پنج میدان عمومی و توسعه مناسب ان ها مزایایی برای بازدید کنندگان به وجود اوردکه در این میان 19 رستوران /مغازه و ......در امتداد این کانال به وجود امدند توسعهذ تا 120 خانه سازی و1100000 میدان را با خلق 6000 شغل به وجود اورد (Barber, 2002).

در جولای 1992این طراحی ها شمایی از یافته های مختلف نشان داد موانع ویژه در این مسیر شامل کشف بلک ردستار و مناطق خاص بودکار تا هنگام مهاجرت پرندگان شروع نشد (Barber, 2002).

در نوامبر 1992مشکلات مالی به وجود امد که شامل توسعه بریندل پلیس ومناطق حومه و شرکت های اطراف بود در جولای 1993 گرو های فوریتی در ایالات کینگ دام ایجاد شد که با خرید برینئدل پلیس همراه بود در نوامبر 1994 لبه ابی در کانال با ایجاد مغازه هایی در کنار کانال همراه بود همچنین با بازشدن مغازه هاو........ (Barber, 2002).

بریندل پلیس در حال حاضر بخشی مهم از شهر است که ترکیبی از بخشهای تفریحی رسمی و مسکونی است توسعه در این مناطق شامل خلق مناطق در بخش های داخلی است (Barber, 2002).

Barber, 2002).

Picture7.jpg

منابع:

1. Barber, A (2002) Brindleyplace and the Regeneration of Birmingham’s Convention Quarter; The University of Birmingham

2. Wood ward,Gary(2009), Regenerating Birmingham Centre

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...