رفتن به مطلب

عجیبترین و با مزه ترین حیوان خانگی!!!


ارسال های توصیه شده

این یکی از بزرگترین جونده‌های روی زمین است و یک حیوان خانگی می‌باشد. ملانی تیپالدو از بودای تگزاس اولین بار در ونزوئلا با این همستر روبرو شد. دختر او کورلا به محض اینکه یکی از آنها را بغل کرد عاشقش شد و تصمیم گرفت که یکی از آنها را برای خود بردارد. واین همستر به سرعت عضوی از خانواده آنها شد. آنها اسم او را رز (ROUS) گذاشتند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

ملینا میگوید عادت بامزه رز این است که صبح ها او را از خواب بیدار می‌کند. رز یک صدای آرام خاصی از خود در می‌آورد و به تدریج صدایش را بلند می‌کند تا به هدفش برسد. بعضی مواقع هم این همستر دو سال و نیمه از تخت او بالا می‌رود تا به بالش او برسد و آنقدر به صورت او می زند تا از خواب بیدار شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

رز عاشق حمام آب گرم در استخر است. او همچنین اکانت شخصی در myspace و twitter دارد و یک وب لاگ نیز دارد ( با ۲۹۰۰ دوست). مطمئنا رز معروف ترین جونده جهان است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

دوست عزیز ممنون از تاپیک زیباتون. فقط جهت یادآوری عرض می کنم که این موجود از جوندگان محسوب می شود و بزرگترین جونده ی دنیا است. نام اصلی این جونده "کاپی بارا"(Capybara) بوده و محل زندگی آنها جنگل های "تامبوپاتا"(Tambopata rainforest) در آمریکای جنوبیست. در واقع با همستر هم فامیلی دارد ولی خیلی دور.

این حیوان وزنی در حدود 66 کیلوگرم (145 پوند) داشته و در دریاچه ها ورودخانه های آمریکای جنوبی زیست می کنند آنها شناگران بسیار قهاری هستند و با شرایط زیر آب کاملا" سازگاری دارند آنها می توانند کاملا" در زیر آب قرار گیرند و فقط چشمها گوشها و سوراخهای دماغ را در بالای سطح آب نگه دارند این جانوران حیوانات اجتماعی هستند و درگروههای 15 تایی زندگی می کنند.

 

Tambopata_1027_3582.JPG

 

3a0h42krx7h9k3s46j.jpg

لینک به دیدگاه

نه خطری ندارن.مثل بقیه حیوانا هستن مثل خرگوش بزرگ.به صاحبشون عادت میکنن و آزاری نمیرسونن.ممکنه بیماری زئونوز(مشترک انسان و حیوان)داشته باشن که بقیه حیوونام دارن.

در واقع عجیبه که ازشون بعنوان حیوان خانگی استفاده بشه

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...