رفتن به مطلب

مخترع جدیدترین تکنیک آموزش زبان در دنیا


ارسال های توصیه شده

فرانک ابراهیمی زن جوان ایرانی مخترع تکنیک آموزش زبان است که اکنون چندین هزار نفر در صف انتظار آموزش زبان از سوی وی هستند. وی در گفتگو با مهر ابراز داشت که: هنگام ثبت این اختراع یعنی سال ۸۲ امکان ثبت آن در ایران نبود و من با صرف هزینه زیاد به استرالیا رفتم و این اختراع را ثبت کردم که بلافاصله از سوی دانشگاههای آن جا به عنوان شهروند علمی همراه تمام اعضای خانواده ام اقامت گرفتم.

_3DcGcq5yah5WYyZ2L4AzLwEDMy8ycldWYtl2LuFmbhp3Lt92YuM3dl52czVmcw5WYylmL3d3dv8iOd171 ابراهیمی با اشاره به مشکلات خانوادگی که موجب بازگشت وی به کشور از استرالیا شد گفت:

مدتی در این کشور تحصیل کردم ولی به دلیل مشکلات خانوادگی که برایم به وجود آمد مجبور به بازگشت شدیم و من این برنامه را در ایران دنبال کردم.

وی در مورد تکنیک آموزشی خود اظهار داشت:

برگشت به ایران باعث شد موقعیتی برای کار روی این تکنیک پیدا کنم و آن را گسترش دهم. چون هماهنگی بین بخشهای دولتی وجود نداشت و ما هم سرمایه کمی داشتیم این کار را به صورت خصوصی ادامه دادیم و تعاونی آموزشی را با نام بینا متد ثبت کردیم. تا کنون حدود هزار و ۵۰۰ نفر از افراد خانه دار تا افراد سطوح بالای سیاسی کشور با این شیوه زبان انگلیسی یاد گرفته اند. این روش برای آموزش تمام زبانهای زنده دنیا قابل استفاده است. یکی از بزرگترین محاسن این روش این است که مدرس به زبان یادگیرنده صحبت می کند ولی چگونگی صبحت به زبان مقصد را آموزش می دهد. در این تکنیک بعد از چهار جلسه فرد شروع به صحبت به زبان مقصد می کند ولی مدرس همچنان به زبان مبدا حرف می زند.

لینک به دیدگاه
:ws28: اونو که بخوام نخوام دارم....

این متد رو میخوام :w16: ..دوست دارم 20 تا زبان یاد بگیرم :ws37:

خب اگرم باشه اولین شعبه اش تو تهرون میزاره دیگه ...

برو بگرد بیا به منم بگو:ws3:

لینک به دیدگاه

بچه ها گتفگوی این خانوم رو بخونید

واقعا نمیدونم چی بگم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...