ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 19 آبان، 2010 بعضی روزا سر راه یه بطری شیر میخرم و میارم شرکت. یه لیوانش رو میخورم و یه لیوانش رو به دوستم میدم و بقیهاش رو میذارم توی یخچال شرکت برای روزای بعد. ولی چندوقتیه روز بعد که میام بقیه شیر رو بخورم می ینم ارتفاع شیر توی بطری به طرز قابل توجهی پایین رفته. امروز اما یه ایدهی جالب به کار بردم برای اینکه مچ طرف رو بگیرم. اونم این بود که بعد از اینکه یه لیوان شیرم رو خوردم و یه لیوان دوستم رو هم براش ریختم یکی دو قلپ هم با بطری خوردم و از اونجایی که من امروز بدجوری سرما خوردم، دو حالت پیش میاد. یه حالت اینکه فردا میام و میبینم بازم شیر بطری کم شده و البته این بار یه نفر به شدت عطسه و سرفه میکنه که به نتیجه دلخواهم رسیدم. و حالت دوم اینکه این بار بطری دست نخورده باقی مونده که خوب اینم نتیجه مطلوبیه ولی مهمتر از نتیجه به دست اومده، مشخص شدن اینه که طرف هرکسی هست هم شیر رو میخوره و هم تاپیکمو رو میخونه. 5
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری