.FatiMa 36559 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ مدرسه های اروپایی1 Gerardo Molina School / Giancarlo Mazzanti 11 Nov 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architect: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Bogota, Colombia Collaborators: Andrés Sarmiento, Juan Manuel Gil, Gina Amado, María Constanza Saade, Carlos Melo, Alberto Aranda, Ana María González, Jorge Gómez, Manuel Mendoza, Edgar Mazo Project Year: 2004 Construction Year: 2008 Photographs: Sergio Gómez, Veronica Restrepo برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام THE RELATIONSHIP WITH THE CITY AND ITS IMMEDIATE BORDERS More than an isolated school, the aim is to develop an URBAN PROJECT that ENCOURAGES NEW SECTORIAL CENTRALITIES WITH THE EQUIPMENTS that are already being used by the school such as the library, the auditorium, the cafeteria, the support rooms for neighborhood activities. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام As the Project will be winding and turning it will be opening to the city, leaving space for small squares and exterior parks for public usage, leaving behind the bars and walls that stereotyped education institutions as closed spaces. The conformation of small squares and green spaces with trees direct on the surrounding streets, accompanied by the auction modules, will redefine direct accesses. The borders of the institution produce the closings; the school will not have bars or walls. THE SCHOOL AS A SYSTEM OF REPEATING PIECES The Project is raised as a modular system which is capable of adapting itself to the most diverse situations, whether they are topographical, urban or the result of a program. It is based on a regulated series of procedures and ordered actions (PROTOCOLS) and on the construction of a CHAIN GROUPING system skilled for intertwining and acting depending on the place, the amount of sunlight, the topography and the events (ADAPTIVE SYSTEM). a) ADAPTIVE SYSTEM: The construction of the model is based on the combination of rotated models. The latter is a unique piece system capable of developing a more complex and adaptive organized structure than the sum of the parts. The grouping system is raised as a CHAIN construction in which each module is related with the ones beside it and element chains are produced whilst configuring ships that generate, at the same time, spaces in which unexpected and surprising diagonals and vacuums are produced, enriching the school tour and usage. The grouping system also allows the conformation of courts, streets, subsectors, gardens and tree isolations in the exterior space. b) PROTOCOL: The model develops a normative offer which seeks to establish a few rules of operation directed to achieving two objectives. The first one (SPACIAL- classrooms) tries to promote the SPATIAL IDEAL RELATIONS between the parts and the place, views, privacy, sunlight, communication, etc. THE MODULES - THE SPACE - APPLICATIONS - PEDAGOGIC ENVIRONMENT برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The model raises the application of the following modules: CLASSROOMS Module 1a from the grouping of three classrooms - for application in the first floor. Module 1b from special classrooms and teacher rooms - for application in the second floor. CONNECTORS Straight and flat connector module 2a - enables circulation in straight line. 130 degrees connector module 2b - enables changes in the direction of circulation. 30 degree connector module 2c - enables strong turns. Plain and inclined terrain. AUCTION MODULES The elements in the program that enable the appropriation of school services with the surrounding community - they define the entrance and the direct relation with the street. These are structures that because of their size and function are considered atypical. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The entire building has a pedagogic function, apart from the classrooms, the model seeks to potentiate the appearance of interstitial spaces or covered vacuums between the classrooms which expand or contract to define spaces as the prolongation of the classrooms, places for thought, for union, for friendship. Each and every one of the courts and places between the classroom module defines itself with an educative, sensorial and dynamic theme. The assembly - the tours - the exterior spaces When assembled, the module system produces a sequence of touring spaces and events of diverse nature which have spaces that are proper of the education community. They generate spaces in which surprising and unexpected diagonals and vacuums enrich the tour and usage of the school. THE MODEL SEEKS TO VALUE THE ENTIRE SCHOLAR SPACE AS A PLACE FOR EDUCATIONAL TRAINING. This presupposes the search of creating pedagogic ENVIRONMENTS (thematic) instead of architectures. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Zonal equipments - Management strategy The project raises the possibility of using the communal facilities as libraries and multi-use classrooms, allowing their external use without obstructing the functioning and security of the school. Due to its location, the external and appropriate access is permitted by the community during non scholar hours. The main objective is to give the space a social function in which the collective good is the priority and thus, to open the school for the entire community. THE MATERIALS - FLEXIBILITY - CONSTRUCTUIVE SYSTEM برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The objective is to use the materials in order to offer a smooth image with the help of Swatch watches and Twingo automotives, which allows the approximation of the pupils. Floors on vinyl in roll of different colors and figures. Sheets of crystal in san douche with resin of color in the interior, (laminated glass) to mark and to give color to the pedagogic zones. The structure is combined metallurgy and structural masonry. 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با کلیک روی عکسا اونهارو بزرگ کنید. 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام first floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام second floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام elevation 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام elevation 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section AA برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section BB برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section CC برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Spikvoorde II / René van Zuuk Architekten 26 Mar 2009 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architect: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Spikvoorde, Deventer, the Netherlands Client: Landstad Projecten C.V. Design Team: René van Zuuk, Kersten Scheller Building Contractor: Nikkels bouwbedrijf bv /NL Structural Ingeneering: Bartels Consulting Engineers, Apeldoorn/NL Project Year: 2003-2005 Constructed Area: 2,150 sqm Photographs: Christian Richters برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Spikvoorde is a part of “De Vijfhoek” (The Pentagon), a new neighborhood in the city of Deventer in The Netherlands. The project is situated in a very prominent location in this area, just across a T-junction which offers a view to all directions. This distinct location calls for a vertical beacon that acts as a reference point within the neighborhood. Therefore the building has been split in segments that accentuate this vertical effect, which becomes even stronger when reflected in the water when seen from the entrance way The segments itself are horizontally split to create balance in the facade. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The first segment is aligned with the entrance road. This volume get repeated two times by rotation. The complete configuration curves along with the road that runs next to the water, creating a complex system to the eye but that is highly repetitive in building structure (floor and facade parts). برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The north side is different; here the partly underground building follows the adjoining road. On this side the entrance to primary school, which will occupy the first three floors, has been placed. Next to their entrance a raised playground tops an extension that hides the schools offices. 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام site plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ground floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام first floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام second floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام third & fifth floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام north east elevation 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام north west elevation برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام south east elevation برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام south west elevation برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام detail 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام detail 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام detail 03 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام detail 04 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Oslo International School / JVA 15 Mar 2009 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architects: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Oslo, Norway Client: Oslo International School Design Team: Einar Jarmund, Håkon Vigsnæs, Alessandra Kosberg, Siv Hofsøy, Anders Granli, Halvor Kloster, Katrine Skavlan, Nikolaj Zamecznik, Kazuhiko Yamada, Trine Johanne Jamtli Landscape Architect: Grindaker AS Consultants: AS Frederiksen (structure), Ingénia AS / Ing. Per Rasmussen AS / Heiberg & Tveter AS (Mechanical), NEAS Brannconsult AS (Fire), Norconsult AS (Acoustics) Contractor: Oslo Byggentreprenør AS Project Year: 2006-2009 New Structure Area: 3,900 sqm Refurbishment Area: 3,300 sqm Photographs: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Oslo International School is a private school with about 500 children from more than 50 different nations, divided into kindergarten, reception, primary and secondary school. The school is based on a traditional use of classrooms combined with special facilities for advanced studies. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The primary goal of the building project is to upgrade existing areas, replace temporary structures and establish new educational areas for specific needs. The project is divided into 3 phases to make possible continuous use of the school during the construction period. The existing structure from the 1960-ies was worn down, but had obvious architectonic qualities. The organization on one level gives easy orientation, good natural lighting and a close contact to the outdoors. The modular structure is flexible to programmatic changes. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The new structure gently transforms the easy organization within a limited budget, and tries to keep the inherent qualities. The new mechanical systems are placed on the roof. Phase 1 is established as pavilions within existing atrium. They include science laboratories, library and a main “square”. The main entrance, as a result of the addition, is moved to the west side of the building. The architecture is developed as a new vocabulary of soft and organic forms, softening dense spatial relationships between new and old areas. At the same time these new areas contain special programs framed by the rectilinear structure of the old. Daylight fills the rooms from narrow slits from floor to ceiling combined with circular roof lights. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Phase 2 is a separate pavilion for the smallest children. It houses 10 classrooms in addition to offices. The common areas get daylight fro the atrium. Sizes of rooms are flexible, and can be changed according to number of children on each level. Phase 3, under planning, will house new areas for drama, music and physical education. Parts of the areas will be open at night. Materials: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Organically shaped walls are clad with specially milled wooden paneling in convex and concave shape, treated with clear tar. Inside, the wooden walls are whitewashed. Phase 2 has a façade covered with fiber cement boards in 10 different colors. Outside materials are also used on the inside of outside walls. With reference to the qualities of the old structure, the new buildings are organized around three new atria suited for play and recreation for the different groups of children. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The existing atrium is established as the quiet garden with white gravel, benches and greenery suited for quiet play and conversations. Two large existing oaks are preserved. The atrium in phase two has a rubber floor suited for play for the smallest children. The open school yard towards the west is planned for ball play. 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام floor plan با کلیک برروی عکس ها آنها را بزرگ کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Laugalaekjarskoli secondary school extension / Studio Granda 03 Mar 2009 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architects: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Reykjavík, Iceland Client: City of Reykjavík Structural Engineers: VSÓ Electrical Engineers: VJÍ Contractor: Trésmiðjan Borg Service Engineers: VGK Project Year: 2004 Photographs: Studio Granda برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Two identical, three storey, school buildings built in the 60’s are connected by this new extension. To reduce the visual impact of the new building the connection to the existing structures is at lower ground floor level and the site is extended over part of the roof to link the original entrances and play areas on each side of the school complex. This landscape concept is reinforced by the use of grass on the upper roof surfaces. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The new external skin reflects the zinc and painted render of the neighborhood buildings and a subtle twist of the roof hints at the special geometry present in their architecture. Internally the twist mediates between the different functions of the plan. From a lofty hall the ceiling tapers down via a voluminous entrance and ends in a horizontally accented library. In counterpoint the central connecting corridor is double height with a series of generous roof lights and windows revealing glimpses of sky and activity on the upper walkway. Internal surfaces continue the original material palette of linoleum, oak and glossy paint. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ground floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام second floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام section 03 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Performers’ House / SHL Architects 13 Nov 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architect: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Silkeborg, Denmark Ingeneering: The DAI Group Contractor: SKANSKA Danmark A/S Project Year: 2005 Construction Year: 2006-2007 Constructed Area: 3,700 sqm Photographs: SHL برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The project – centred on a 19th-century paper mill - was commended for the simplicity of the design, characterised by the choice of materials as well as the successful transformation of an existing historic boiler house. The new building is linked to the refurbished boiler house by a new square where many folk high school activities take place, reinforcing connections with the local community. Schmidt hammer lassen architects’ choice of non-traditional materials provides a striking counterpoint to the existing buildings. The architects’ aim was to provide the best possible physical environment in order to encourage fellowship and co-operation in a folk high school, where educational and the social aspirations form an integral part of the curriculum. At the same time, the building has been designed to connect the folk high school to the town by offering a vibrant environment for the local community, including cafés, a music theatre, cinemas and a media centre. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The building celebrates its constituent parts – internally, ducting and ventilation systems are honestly expressed. Externally, the new building is clad with boldly perforated rust-red steel panels. After dark the internal lights shine through the circular apertures incised into the façade, turning the building into an animated beacon shining its light over the surrounding area. In this way the building appears to be perpetually in motion, becoming itself a ‘performer’. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The Leaf Awards has a trackrecord of recognising the world’s most innovative and exciting architectural practices. Previous winners of the influential award include David Chipperfield Architects’ America’s Cup Foredeck Building in Valencia and Skidmore, Owings and Merrill LLP’s ARB bank Riyadh, Saudi Arabia. Commenting on the award, Bjarne Hammer, Partner at schmidt hammer lassen architects says: “Our ambition for Performers House was to design a building that opens up, inspires curiosity and invites the community inside. To achieve this, the ground floor of the new building has a glass facade that can be partially moved to one side, which transforms the external balcony into a performance arena. Students and local people can come together here to create music, dance and theatre performances on this urban stage“. “The new square was designed to be the natural centre for all activities – a foyer, a stage, an interval space and a rehearsal room are all divisible into smaller, more intimate sections. It is built on an existing town square and now links the folk high school and the town’s key public space. 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام situation plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام elevation 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام elevation 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Renovation and extension of workshops at Joliot-Curie high school / Atelier Phileas 17 Oct 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architects: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام (member of PLAN01) Location: Dammarie-les-Lys, France Client: Région Ile-de-France Programme: Asbestos removal, heavy restructuration, extension of the workshops while in use, with temporary buildings Consultant: ARCADIS Renovation Area: 3,100 sqm Extension Area: 1,030 sqm Project year: 2007 Photographer: Stephan Lucas برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The renovation project presented a major advantage as well as a major difficulty. The advantage: the school is nested in a tree-shaded park. The difficulty: after asbestos removal, rooms in use had to be renovated. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Due to this constraint, the architecture had to be both rigourous and structured. During the restructuring-extension of the workshops, inherent to the new teaching programmes and modernisation of the machine tools, our aim was to harmonise both existing and new architectures, gentle conversion of an architecture which, although high-quality, was outdated. We focused on three key points: the proportions and profiles of the facades creating a resonance with the trees in the park, the use of new materials and rehabilitation of the exterior. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The extension concerns common and administrative spaces dedicated to the workshops. The entities are connected together via the covered recreation area, a new federating space. Structured on different levels, it doubles up as an amphitheater. The link towards the technical sections, clearly identifiable by special signing (colour code), run alongside three patios providing natural lighting and a pleasant view. .gallery { margin: auto; } .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } .gallery img { border: 2px solid #cfcfcf; } .gallery-caption { margin-left: 0; } برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام site plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Faculty of Mathematics / Bevk Perović arhitekti 18 Jul 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architect: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Ljubljana, Slovenia Project Team: Matija Bevk, Vasa J. Perović, Nika Prešeren, Robert Loher, Maja Valič Project year: 2002 - 2004 Construction year: 2004 - 2006 Client: University of Ljubljana Site Area: 5,000 sqm Photographs: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام New building for the Faculty of Mathematics, built in the main University area in Ljubljana is not a building in a standard sense of the word. It is, in fact, an addition, a three story slab built on top of the existing two story building, containing completely different programme. The new building literally grows out of the old structure, but despite its dominant role it allows the old structure its independence and dignity. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Being an edifice without the ‘ground floor’, the new building tries to develop the idea of public spaces of the school as series of transparent ‘rooms’, carved out of the building mass, hovering above the city. From anonymous entrance marked by the lowered ‘curtain’ of printed glass, the illuminated staircase leads to the second floor, which becomes the new ‘ground floor’ of the building. It contains lecture halls and two large communal areas of the school. All other programmes of the school follow on higher floors, culminating in two small urban gardens on the top floor of the building. A formally and structurally simple architecture is precisely formulated, whether one looks at the programmatic organization or at tactile treatment of surfaces. Elegant glass skin, screen printed with different densities of the same pattern, speaks about the programmatic structure hiding behind. Three levels of print transparency correspond to three three different programmes - from very dense print for computer rooms to very diffuse print for standard classrooms. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Random repetitive prints appear as if they are forming an independent, almost plastic overall surface of the edifice. The building is at the same time stereo metric and monodimensional, a parallelepiped and a skin, a firm monolith and a dynamic structure. Only the public and communal spaces of the school have transparent, floor-size glass panels without prints, thus establishing a delicate conversation of the interior with the city beyond. The relation with the adjacent building, the faculty of Physics is established through an open ‘field’, containing parking and public square. .gallery { margin: auto; } .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } .gallery img { border: 2px solid #cfcfcf; } .gallery-caption { margin-left: 0; } برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام site + first floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام second floor plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Rafael Arozarena High School / AMP Arquitectos, S.L. 01 Jul 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architects: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: Lercaro Urbanization, La Orotava, Spain Architecture team: Felipe Artengo Rufino, Fernando Martín Menis, José Mª Rodríguez Pastrana Malagón Furniture: Rafael Hernández Hernández, Andrés Pedreño Vega Engineering: Martín Díaz Structure Engineering: ArcalContractor: Construcciones Rodríguez Mesa Client: Consejería de Educación, Cultura y Deportes del Gobierno de Canarias Photographs: Hisao Suzuki & برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The building is set on a plot of land that is very close to the historic town centre of La Orotava and this large building blends in perfectly with, and relates to the urban lay-out, the topography of the land around and in its visual relations from the near-by listed buildings. The school has been resolved as a plinth for the buildings located on the edge of the city centre, on the axes Colegio Street - S. Francisco Street. In the implementation of the project, consideration has been given to maintenance costs by using a very elemental lay-out, primary materials and recordable installations. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The whole blends in with the pre-existing walls of the farming terraces, where it rests on them at some points and passes over them at others, letting the land flow under the building, propitiating enclosed spaces for games or for people to gather. The plot covers a site on the slopes of the Orotava valley between 345 m and 365 m in altitude, which used to be used for growing the traditional single crops of the area, of which, the magnificent walls and stone paths that terrace the land remain as witnesses of the past. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The main access is from the south-east street, the only horizontal road of the network around the block, in order to provide the best access for students arriving by bus. It is also the road that links to the largest population of potential school children. One arrives by ascending a slight ramp up to the hall floor. The porter’s office, administration offices and the library are all on this floor. The library is placed right next to the entrance so that this space is visible to the inhabitants of La Orotava and the surrounding area, when there are no classes. Most of the high school secondary education activities take place on the two floors immediately below the entrance level: multi-purpose class rooms facing south east towards the boundary and towards the urbanisation’s containing wall; and the special class rooms, facing the surrounding open spaces. On the floor below, one finds the science, nature and health laboratories and the sixth form computer room on one side, and, on the other, the spaces used for the vocational training programmes: class rooms, departments and work shops that have to be in contact with the ground. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام At the northern end, at a much lower level, is the gymnasium or sports centre, set into the hillside. The volume is partially set into the earh, on the one hand, to minimise the size of this hall and the impact it has on its surroundings and, on the other, in order not to obscure the views over the valley and the sea from the upper terrace. The concrete finish is softened with a degraded wash of different tones, on the one hand to blend the building in with the urban strata of La Orotava and, on the other, to blend in with the more rural nature of the south-western zones. These colour washes start from the staircase and the volume of the main access. The chromatic character of the building is important both inside and out, and it relates to the educational function of the centre 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام site plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام general plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام access plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام concierge residence plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام classrooms plan 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام classrooms plan 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام laboratories plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام gym plan برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام east elevation برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام south-east elevation برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام classroom detail 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام classroom detail 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام classroom detail 03 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام gym details 01 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام gym details 02 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مرداد، ۱۳۸۹ Day Care, Kindergarten and primary school / Jordi Badia 13 Jun 2008 By برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام — Filed under: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Architect: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Location: c/Roger de Flor 123, Granollers, Spain Project: 2003 Construction: 2006 Collaborators: Jordi Framis, Daniel Guerra, Marcos Catalán, Sergi Serrat Structure: Eduard Doce, architect Technical Architect: INYPSA. Antonio Leciñena, Joan Vilanova Mesures and budgets: Francesc Xairó Services: Consulting Lluís Duart Client: GISA, Gestió d’infraestructures S.A. Departament d’Ensenyament Photographs: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام This elementary school is divided into two parts: The classrooms on one level and a lower section housing the cafeteria and the Gym. It was built in two stages so that classes could proceed in the old building, which is on the same site. In the first phase the classrooms were built on the ground floor and on two upper floors, aligned to one of the corridors. The dining hall and the gym were built in the second phase, when the pupils had moved to the new classrooms. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The classrooms are on a strip, aligned to the street, between common walls. This strip is closed to the street and receives natural light through a series of patios, forming 3-storey-high empty volumes, used then as playgrounds for the children. A linear staircase connects the three floors, constructing an interior focal point and converting the three floors into a single volume which receives light filtered through a series of alternate vertical openings. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام The façade emphasizes the building’s opacity, with only the street-level entrance of kindergarten marking a difference, which then makes the pavement leading to the entrance wider. The whole building is built from white concrete with continuous vertical joint, and a series of lattice windows also in concrete suggest transparency between the work rooms and the corridors. Quality interior images of some of Aldo van Eyck’s and Hetzberger’s buildings inspired our design 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده