soheiiil 24253 ارسال شده در 15 آبان، 2010 کاش منم گوشی موبایلت بودم! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه همراهت بودم! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه از من تعریف می کردی و می گفتی: بهترینه! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم اون وقت کارایی و دانسته ها و هر چیزی که تو وجودمه ٬ مهمتر از قیافه ام بود ... اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به راحتی باصرف ۳ هزار تومان پول و ۲-۳ ساعت وقت ٬ آپدیت می شدم و کلی با وجود من سرگرم می شدی و وقتی من بودم دیگه بقیه چیزا مهم نبودن و کلی به من توجه می کردی!!! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به نظرت بهتر نبود؟!!! یه روزی هم اگر خسته می شدی خوب می رفتی یه بهترشو می گرفتی! آره اینطوری بود. اگه من گوشی موبایلت بودم 17
mohsen 88 10106 ارسال شده در 15 آبان، 2010 گوشی موبایل من همیشه دست کوچولومه و اونو اینور اونور پرت میکنه...............................کاش گوشی موبایل من بودی 7
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 15 آبان، 2010 کاش منم گوشی موبایلت بودم! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه همراهت بودم! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه از من تعریف می کردی و می گفتی: بهترینه! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم اون وقت کارایی و دانسته ها و هر چیزی که تو وجودمه ٬ مهمتر از قیافه ام بود ... اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به راحتی باصرف ۳ هزار تومان پول و ۲-۳ ساعت وقت ٬ آپدیت می شدم و کلی با وجود من سرگرم می شدی و وقتی من بودم دیگه بقیه چیزا مهم نبودن و کلی به من توجه می کردی!!! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به نظرت بهتر نبود؟!!! یه روزی هم اگر خسته می شدی خوب می رفتی یه بهترشو می گرفتی! آره اینطوری بود. اگه من گوشی موبایلت بودم با این اوصاف فکرکنم منم گوشی موبایل بودم بهتر بود 6
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 15 آبان، 2010 سهیل الان اینها رو برای کی گفتی ؟؟؟ " هرگز از تهایی ننویس در زندگی هیچ کس تنها نیست همه جا باشما هسیم همراه اول "!!!! 7
soheiiil 24253 مالک ارسال شده در 15 آبان، 2010 مشترک گرامی حرکت زشت و زننده شما را در حمام دیدیم......هیچ کس تنها نیست ....همراه اول میدونم قدیمی بود 7
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 15 آبان، 2010 مشترک گرامی حرکت زشت و زننده شما را در حمام دیدیم......هیچ کس تنها نیست ....همراه اول میدونم قدیمی بود .. . نه بابا راست میگی دیدی خوب برو برای بقیه هم تعریف کن حالش ببرن !! 4
DCBA 8191 ارسال شده در 15 آبان، 2010 کاش منم گوشی موبایلت بودم! اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه همراهت بودم! من فقط دو بار گوشیمو جا گذاشتم ....که اونم داشتم از بی گوشی ای میمردم.....:icon_pf (34): اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم همیشه از من تعریف می کردی و می گفتی: بهترینه! گوشیمو خیلی دوس دارم....ولی چون میدونم از اون بهتر هم هست...تعریف اضافه نمیکنم....فقط به همه میگم من که ازش راضی بودم.... اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم اون وقت کارایی و دانسته ها و هر چیزی که تو وجودمه ٬ مهمتر از قیافه ام بود ... اره....اینو پایه ام.....چون گوشی من اصلا قیافه نداره....ولی هنوزم خیلی دوسش دارم...... اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به راحتی باصرف ۳ هزار تومان پول و ۲-۳ ساعت وقت ٬ آپدیت می شدم و کلی با وجود من سرگرم می شدی و وقتی من بودم دیگه بقیه چیزا مهم نبودن و کلی به من توجه می کردی!!! گاهی اوقات سرگرمم میکنه....نه همیشه.....ولی خیلییییی دوسش دارم......یه جورایی مونسم شده..... اگه منم مثل گوشی موبایلت بودم به نظرت بهتر نبود؟!!! یه روزی هم اگر خسته می شدی خوب می رفتی یه بهترشو می گرفتی! آره اینطوری بود. اگه من گوشی موبایلت بودم الان که به تک تک این جمله هات جواب دادم....با خودم فکر میکنم.....چرا به یه جسم بی جان برای ابراز علاقه هام پناه اوردم......:viannen_38: 4
mohsen 88 10106 ارسال شده در 15 آبان، 2010 من با گوشی موبایلم گردو میشکنم ! کاش گوشی موبایلم بودی ! وای چه باکلاس.خوش به حال سهیل............. 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری