رفتن به مطلب

خط فقر کجاست ؟!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

خط فقر کجاست ؟!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

خط فقر دقیقا همین جاست. فاصله ای هم با ما ندارد. درست زیر پای ماست. خط فقر، خطی فرضی است مابین بتن یک پل. زیر آن خوابیدن و از آن عبور کردن به فاصله یک مصوبه است! به فاصله یک امضای ناقابل! جمعی ناگهان از بالای آن میروند و جمعی زیر آن از چشم ها پنهان می مانند و شاید اصلا به حساب هم نیایند … عدم ثبات اقتصادی و نداشتن امنیت شغلی، مالی و اجتماعی، ما را به زیر و بالای این خط منحوس سوق میدهد. دنبال نرخ واقعی تورم و بیکاری نگردید چون خط فقر همین جاست! درست در یکقدمی ما و ما عابری گذران، فقط گذر میکنیم و آمارها را نگاه میکنیم. آمارها در خدمت دولتمردان است! همانگونه که تاریخ به نوک خامه آنان نوشته میشود. اما واقعیت، در زیر همین پل شکل میگیرد. خط فقر همین جاست ...

 

 

 

  • Like 13
ارسال شده در

خط فقر همينجاست ولي كسي نميخواد اونو ببينه

  • Like 4
ارسال شده در
خط فقر همينجاست ولي كسي نميخواد اونو ببينه

 

کاش می دونستم این پل کجاست:sigh:

 

کاش می شد این خط رو با پاک کن یا لاک غلط گیر پاک کرد

:sigh:

  • Like 4
ارسال شده در

يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه :ws3:

  • Like 9
ارسال شده در
يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه :ws3:

بالا؟؟؟ یا پایین؟؟

  • Like 2
ارسال شده در
يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه :ws3:

 

مگه ندیدی ا.ن چی گفت دیگه نمیشه چون اون ممه رو لولو برد:w58::ws17:

  • Like 2
ارسال شده در
بالا؟؟؟ یا پایین؟؟

چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند

  • Like 2
ارسال شده در

خط فقر هر کجا که هست بالاتر از خط فهم مردمه :icon_pf (34):

  • Like 2
ارسال شده در
بالا؟؟؟ یا پایین؟؟

 

:hanghead:

 

مگه ندیدی ا.ن چی گفت دیگه نمیشه چون اون ممه رو لولو برد:w58::ws17:

 

:ws52:

 

چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند

 

:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند

جدی من نمیدونم بالا باشه خوبه یا پایین؟؟ :ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
جدی من نمیدونم بالا باشه خوبه یا پایین؟؟ :ws52:

 

 

خب در هر صورت چه پايين چه بالا زودتر خلاصشون ميکنه!!!

  • Like 1
ارسال شده در

اين فقط يكي از صد هزارها نمونه فقره تاكي بايد ادامه داشته باشه اون بچه اي كه تو چهار راه به جاي درس خوندن ادامس ميفروشه هم نمونه اي از فقره واقعا تا كي بايد شاهد اين چيزا باشيم:icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در

اینارو ولش کنید

روسیه قراره سوخت نیروگاه اتمی بوشهر رو بده

  • Like 3
ارسال شده در
اینارو ولش کنید

روسیه قراره سوخت نیروگاه اتمی بوشهر رو بده

 

 

 

33_faghr.jpg

 

آره فکرشو بکنين اين شهروند فقيرمون وقتي بفهمه ايران به طور کامل به فناوري هسته اي دست پيدا کرده چقدر خوشحال ميشه :icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در
33_faghr.jpg

 

آره فکرشو بکنين اين شهروند فقيرمون وقتي بفهمه ايران به طور کامل به فناوري هسته اي دست پيدا کرده چقدر خوشحال ميشه :icon_redface:

حتما از درامدش يه تصميم يه ميليوني هم برا ي اينا ميگيرن:ws2:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...