pari daryayi 22938 ارسال شده در 15 آبان، 2010 خط فقر کجاست ؟! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام خط فقر دقیقا همین جاست. فاصله ای هم با ما ندارد. درست زیر پای ماست. خط فقر، خطی فرضی است مابین بتن یک پل. زیر آن خوابیدن و از آن عبور کردن به فاصله یک مصوبه است! به فاصله یک امضای ناقابل! جمعی ناگهان از بالای آن میروند و جمعی زیر آن از چشم ها پنهان می مانند و شاید اصلا به حساب هم نیایند … عدم ثبات اقتصادی و نداشتن امنیت شغلی، مالی و اجتماعی، ما را به زیر و بالای این خط منحوس سوق میدهد. دنبال نرخ واقعی تورم و بیکاری نگردید چون خط فقر همین جاست! درست در یکقدمی ما و ما عابری گذران، فقط گذر میکنیم و آمارها را نگاه میکنیم. آمارها در خدمت دولتمردان است! همانگونه که تاریخ به نوک خامه آنان نوشته میشود. اما واقعیت، در زیر همین پل شکل میگیرد. خط فقر همین جاست ... 13
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 15 آبان، 2010 خط فقر همينجاست ولي كسي نميخواد اونو ببينه کاش می دونستم این پل کجاست کاش می شد این خط رو با پاک کن یا لاک غلط گیر پاک کرد 4
pianist 31130 ارسال شده در 15 آبان، 2010 يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه 9
maryam_alien 9906 ارسال شده در 15 آبان، 2010 يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه بالا؟؟؟ یا پایین؟؟ 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 15 آبان، 2010 يه مقدار کوتاهه دوستان عزيزان فقير ناراحتن اگه مسولين زحمت بکشن يه خورده خط رو ببرن بالا خيلي عالي ميشه مگه ندیدی ا.ن چی گفت دیگه نمیشه چون اون ممه رو لولو برد 2
mohsen 88 10106 ارسال شده در 15 آبان، 2010 بالا؟؟؟ یا پایین؟؟ چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند 2
pianist 31130 ارسال شده در 15 آبان، 2010 بالا؟؟؟ یا پایین؟؟ مگه ندیدی ا.ن چی گفت دیگه نمیشه چون اون ممه رو لولو برد چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 15 آبان، 2010 چرا گیر میدی؟حالا پیانیست یه چیزی گفت.بزار ببینیم مسولین عزیز وقت زحمت کشیدن رو پیدا میکنن.بالا یا پایینش بماند جدی من نمیدونم بالا باشه خوبه یا پایین؟؟ 1
pianist 31130 ارسال شده در 15 آبان، 2010 جدی من نمیدونم بالا باشه خوبه یا پایین؟؟ خب در هر صورت چه پايين چه بالا زودتر خلاصشون ميکنه!!! 1
shaden. 18583 ارسال شده در 15 آبان، 2010 اين فقط يكي از صد هزارها نمونه فقره تاكي بايد ادامه داشته باشه اون بچه اي كه تو چهار راه به جاي درس خوندن ادامس ميفروشه هم نمونه اي از فقره واقعا تا كي بايد شاهد اين چيزا باشيم:icon_pf (34): 3
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 15 آبان، 2010 اینارو ولش کنید روسیه قراره سوخت نیروگاه اتمی بوشهر رو بده 3
pianist 31130 ارسال شده در 15 آبان، 2010 اینارو ولش کنیدروسیه قراره سوخت نیروگاه اتمی بوشهر رو بده آره فکرشو بکنين اين شهروند فقيرمون وقتي بفهمه ايران به طور کامل به فناوري هسته اي دست پيدا کرده چقدر خوشحال ميشه 2
shaden. 18583 ارسال شده در 15 آبان، 2010 آره فکرشو بکنين اين شهروند فقيرمون وقتي بفهمه ايران به طور کامل به فناوري هسته اي دست پيدا کرده چقدر خوشحال ميشه حتما از درامدش يه تصميم يه ميليوني هم برا ي اينا ميگيرن:ws2: 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری