سـارا 20071 ارسال شده در 10 آبان، 2010 شاید منظور لیلیان این بود که اصلا نیازی به زدن تاپیک نبود در هر حال ممنون 4
DCBA 8191 ارسال شده در 10 آبان، 2010 ميبينم كه من از كجا بايد بدونم جاي اين تايپيك كجاس ؟ شاید منظور لیلیان این بود که اصلا نیازی به زدن تاپیک نبود در هر حال ممنون هردو...........اگرم خواستید یه همچین تاپیکی بزنید جاش تو تالار زنگ تفریحه....... 4
ساز دهني 422 مالک ارسال شده در 10 آبان، 2010 ميبينم كه حالا چون من يه پسر پاك و شهرستاني هستم اينارو ميگين ؟ 2
هوتن 15061 ارسال شده در 10 آبان، 2010 ميبينم كه اينجا بچه هاي خوب و باحالي داره سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol: 4
saba888 1746 ارسال شده در 10 آبان، 2010 لطف داری......ولی جای این تاپیک اینجا نیس...... ببخشيد شما نسبتي با AminNePo نداري؟؟:ws28: 4
DCBA 8191 ارسال شده در 10 آبان، 2010 سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: 3
DCBA 8191 ارسال شده در 10 آبان، 2010 ببخشيد شما نسبتي با aminnepo نداري؟؟:ws28: اگه یاد میگرفتیم خودمون مدیر خودمون باشه......... که اینم فقط با رعایت کردن قوانینه........حالا چه تو فضای مجازی ............چه حقیقی...................اون وخ اون بحثها پیش نمیاومد..........امین هم اینقد اذیت نمیشد............. 5
saba888 1746 ارسال شده در 10 آبان، 2010 اگه یاد میگرفتیم خودمون مدیر خودمون باشه......... که اینم فقط با رعایت کردن قوانینه........حالا چه تو فضای مجازی ............چه حقیقی...................اون وخ اون بحثها پیش نمیاومد..........امین هم اینقد اذیت نمیشد............. بله:jawdrop: حالا بي خيال:connie_24::connie_24::connie_24: شما زياد سخت نگير:icon_pf (10): كم به اين و اون گير بده!!!:icon_gol: 3
ساز دهني 422 مالک ارسال شده در 11 آبان، 2010 سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol: ميبينم كه مرسي داري رفيق 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 11 آبان، 2010 خیلی خوش اومدی جیگر طلا به جمع ما تاپیک هم طبق روال همیشه بعد نصف روز قفل میشه 4
ارسال های توصیه شده