رفتن به مطلب

ميبينم كه ....


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

ميبينم كه اينجا بچه هاي خوب و باحالي داره :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

لطف داری......ولی جای این تاپیک اینجا نیس......:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

ميبينم كه من از كجا بايد بدونم جاي اين تايپيك كجاس ؟ :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

شاید منظور لیلیان این بود که اصلا نیازی به زدن تاپیک نبود :banel_smiley_4:

 

در هر حال ممنون :ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
ميبينم كه من از كجا بايد بدونم جاي اين تايپيك كجاس ؟ :ws3:

 

شاید منظور لیلیان این بود که اصلا نیازی به زدن تاپیک نبود :banel_smiley_4:

 

در هر حال ممنون :ws37:

 

 

 

 

هردو...........اگرم خواستید یه همچین تاپیکی بزنید جاش تو تالار زنگ تفریحه.......:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

ميبينم كه حالا چون من يه پسر پاك و شهرستاني هستم اينارو ميگين ؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
ميبينم كه اينجا بچه هاي خوب و باحالي داره :ws3:

 

سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
لطف داری......ولی جای این تاپیک اینجا نیس......:banel_smiley_4:

 

 

ببخشيد شما نسبتي با AminNePo نداري؟؟:ws28::ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

 

 

:banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
ببخشيد شما نسبتي با aminnepo نداري؟؟:ws28::ws28:

 

 

 

اگه یاد میگرفتیم خودمون مدیر خودمون باشه......... که اینم فقط با رعایت کردن قوانینه........حالا چه تو فضای مجازی ............چه حقیقی...................اون وخ اون بحثها پیش نمیاومد..........امین هم اینقد اذیت نمیشد.............

  • Like 5
ارسال شده در
اگه یاد میگرفتیم خودمون مدیر خودمون باشه......... که اینم فقط با رعایت کردن قوانینه........حالا چه تو فضای مجازی ............چه حقیقی...................اون وخ اون بحثها پیش نمیاومد..........امین هم اینقد اذیت نمیشد.............

 

بله:jawdrop:

 

حالا بي خيال:connie_24::connie_24::connie_24:

شما زياد سخت نگير:icon_pf (10):

 

كم به اين و اون گير بده!!!:icon_gol::icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
سلام داداش خوش اومدی............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

ميبينم كه مرسي داري رفيق :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

خیلی خوش اومدی جیگر طلا به جمع ما:icon_gol:

تاپیک هم طبق روال همیشه بعد نصف روز قفل میشه

  • Like 4
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...