هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 7 آبان، 2010 گاهی وقتا ادمایی پیدا میشن که به طور سیستماتیک کمبود دارن !!!!!!!! و برای اینکه کمبوداشون ظاهر نشه سعی دارن در قالب یک ادم موجه باادبیاتی زیبا ظاهر شن حتی گاهی وختی دست به سرقت گفتاری و ادبی هم میزنند کثیف ترین و بدترین نوع دزدیه ..خو ب بهر حال کمبود یا سوراخیه که باید پرشه ... اما چیزی که مثل روز روشنه این کار دوامی نداره و عمر دروغ کوتاست .. و دیر یازود ماهیت پلیدشون اشکار میشه .!!!!!. . ایا شما تا حالا به سرقت ادبی فکر کردید یعنی حرفی از کسی زدید بدون اینکه اسمشو بیارید ؟؟ اگه نه واقعا که خیلی مردید . 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری