رفتن به مطلب

طرح آند سازي جديد ايرالكو در آستانه عمليات اجرايي


ارسال های توصیه شده

طرح آند سازي شركت آلومينوم ايران (ايرالكو) در آستانه عمليات اجرايي قرار دارد . به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو) ،‌اين طرح با هدف تامين آند مورد نياز كارخانه جديد ايرالكو به اجرا درمي آيد و علاوه بر تامين اين ماده از وابستگي به واردات آند نيز جلوگيري مي كند. مدير عامل ايرالكو در اين باره اظهار داشت : تمامي تجهيزات و نقشه هاي پروژه را در اختيار داريم و اين ويژگي سبب اجراي سريع طرح مي شود. محمد ابراهيم رازقي ادامه داد: با انتخاب پيمانكار بخش ساختماني و اتمام آن مي توان به سرعت عمليات نصب كارخانه آند سازي را آغاز كرد.

 

وي با بيان اينكه در توليد هر تن شمش آلومينيوم 600 كيلو آند مصرف مي شود گفت: با ايجاد شرايطي براي توليد اين ماده استراتژيك در كنار دست كارخانه ، در هر تن 300 دلار صرفه جويي ارزي حاصل مي شود و اين امر كاهش هزينه هاي توليد را به دنبال دارد. رازقي تصريح كرد : با احداث كارخانه آند سازي از يك سو و اعمال تعرفه منطقي برق از سوي ديگر شاهد سودآوري مناسب تري در اين بخش خواهيم شد. مدير عامل شركت آلومينيوم ايران (ايرالكو) يادآور شد : با توجه به اينكه تمهيدات لازم را براي اجراي اين طرح در نظر گرفته بوديم با اعمال تحريم ها هيچ نوع مشكلي بر پروژه ايجاد نخواهد شد. رازقي در مورد اعتبار مورد نياز اجراي طرح فوق اظهار داشت: با اعتبار 100 ميليون دلاري مي توان طرح جديد آند سازي ايرالكو را احداث كرد. وي ميزان ظرفيت توليد سالانه آند سازي را 60 هزار تن اعلام كرد. وي همچنين گفت: با توجه به تجربه هاي سال هاي اخير و نيز وجود نيروهاي كارآزموده قادريم با استفاده از توان فني و مهندسي داخلي طرح هاي اين صنعت را با تكيه بر بومي سازي هدايت كنيم.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

Aluminum-Anode-for-Ship-Hull.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...