رفتن به مطلب

Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate - دانلود نسخه نهایی نرم افزار قدرتمند ویژال استادیو


ارسال های توصیه شده

VisualStudio2010Ultimate.jpg

دانلود نسخه ی نهایی قوی ترین نرم افزار برنامه نویسی میکروسافت یعنی Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate

( بخش ویژه وطن دانلود )

سایت وطن دانلود در اسفند سال 88 ورژن ماقبل نهایی نرم افزار Visual Studio 2010 را با لینک مستقیم برای کاربران قرار داد و با اینکه نسخه ی نهایی نیز هنوز منتشر نشده بود و نرم افزاری بود که کاربر خاص داشت ولی استقبال فوق العاده ای از آن شد.

همان طور که در آن پست قول دادیم هم اکنون نسخه ی نهایی این نرم افزار را بدون محدودیت زمانی برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار دادیم . ورژن Ultimate کامل ترین و گران ترین نسخه ی این برنامه می باشد . از ویژگی های این ورژن میتوان به آکتیو بودن آن اشاره کرد . دیگر نیازی به کرک نیست !!

 

Visual Studio قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی غول نرم افزار جهان یعنی ماکروسافت است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدست بیاورد . آخرین نسخه از این نرم افزار ، Visual Studio 2010 RC است که تغییرات زیادی نسبت به نسخه پیشین خود کرده است .

چارچوب دات‌نت یا همان (DotNet FrameWork) یک فناوری نرم‌افزاری است که روی بسیاری از نسخه های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست. به طور عمده این چارچوب از دو بخش عمده تشکیل شده است، بخش اول یک کتابخانه‌ی عظیم از توابع و کدهای از پیش نوشته شده است که برنامه نویسان به راحتی از آنها استفاده می‌کنند و بخش دیگر یک ماشین مجازی (Virtual Machine) برای اجرای برنامه هایی است که تحت این چارچوب نوشته شده‌اند. قابل ذکر است که برای اجرای برنامه‌ های تحت این چارچوب نصب بودن آن الزامی است. به دلیل مزیت های بسیاری که این چارچوب نسبت به سبک قدیمی تولید برنامه‌ها دارد بسیاری از برنامه های جدید که برای سیستم عامل ویندوز نوشته می‌شوند از این کتابخانه استفاده می‌کنند.

کتابخانه های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت وب، الگوریتم های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد.

زبانهای (#C) و ویژوال بیسیک دات‌نت و (#J) و (ASP.net) همگی از چارچوب دات‌نت استفاده می‌کنند. برنامه‌های نوشته شده در این چهارچوب، ابتدا به زبان میانی مایکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا می‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نویسی در زبانهای تحت این چارچوب یکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نویسی باقی بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، تغییر عمده ای که در برنامه نویسی با دات نت نسبت به گذشته قابل رویت است نحوه اتصال به پایگاه داده است که علاوه بر روشهای قدیمی مانند DAO و ADO میتوان از فناوری جدید ADO.net استفاده کرد.

ویژگیهای این ورژت:

1- این نسخه با نسخه 3.5 سرویس پک 1 و نسخه 4 دات نت فریم ورک سازگاری کامل دارد.

2- نوآوری های و امکانات جدید در زبانهای C# و Visual Basic ایجاد شده است.

3- امکاناتی در ASP.NET برای کنترل نمودارها و استفاده از تکنولوژی AJAX پیاده سازی شده است.

4- امکاناتی برای ایجاد نرم افزارهایی که بتوانند از امکانات جدید ویندوز 7 استفاده کنند طراحی شده است.

35 این نسخه بدون نیاز به سریال و کرک و فعالسازی نصب شده و کار می کند و هیچ محدودیت زمانی و ساختاری ندارد.

این ورژن اورجینال این برنامه می باشد . این برنامه در چند وب سایت برای گذاشتن تبلیغ ویرایش شده است که با تغییر یک سری توابع در مراحلی برای کاربران مشکلی ایجاد میکند . این ورژن بدون هیج تغییری در Source برنامه برای دانلود قرار داده شده است

 

 

 

 

 

مشکلی که در نصب Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate وجود داشت در قسمت نظرات کمتر از 24 ساعت جواب داده شده بود و دوستان میتوانستند به قسمت نظرات برای مشکل خود مراجعه کنند. . ولی باز هم سوالات زیادی در این باره مطرح شده بود .

برای حل مشکل احتمالی فایل deffactory.dat موجود در فولدر ProductDocumentation را با برنامه ی Notpad باز کرده و متن زیر را جایگزین متن موجود کنید . با این کار اگر مشکلی در نصب وجود داشته باشد حل خواهد شد. ( با تشکر از کیا عزیز )

[Version]

Signature="$Windows NT$"

Provider="Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate - ENU"

Version=900.100.00

NullString=Null String

Lang=1033

BootstrapperURL=fwlink/?LinkId=158842

NewVersionURL=fwlink/?LinkId=138177

 

[scenario List]

vsscenario.dll

 

[scenario Factory Information]

Default Scenario=11E4C8F3-425E-43b9-B689-8BFDF03342E2

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...