nazanin_66 370 ارسال شده در 26 مهر، 2010 وقتی نا امید شدی بدون که شیطان بین تو و خدا قرار گرفته... در حالیکه خدا با علاقه و عشق تمام به تو نگاه می کنه شیطان از حسادت به گریه میفته اما نه این پایان ماجرا نیست شیطان نمی خواد تسلیم شه پس تو دلت نجوا می کنه ... - خدا تو رو دوست نداره - بس گناه کردی خدا دیگه به حرفات گوش نمی ده - خیلی بنده های بهتر از تو هست که خدا بخواد به اونا جواب بده - کار تو خیلی جزئیه و خدا حوصله نگاه کردن به مشکل تو رو نداره اونقدر می گه و زمزمه می کنه که به کلی ناامید می شی حتی دیگه حال دعا کردن هم برات نمی مونه چه برسه به اینکه ... خدا هنوزم داره مشتاقانه نگات می کنه تصمیم با خودته یا تسلیم شیطان می شی یا تو تسلیمش می کنی نا امیدی یعنی تسلیم شیطان شدن
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری