pari daryayi 22938 ارسال شده در 25 مهر، 2010 همه متن رو نمی ذارم ولی واقعا افسوس خوردم به حال خودم که ما چقدر باید خار بشیم وقتی اینجوری به نمایندگی ما در فشانی می کنند : [ به گزارش مهر، محمدرضا رحیمی، شنبه دوم امرداد ماه، در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بینالمللی محیط زیست، از تجدید نظر در ضوابط استقرار صنایع در کشور خبر داد و گفت: همه صنایع را تحت کنترل داریم به طوری که صنایعی که آلودگی ایجاد کنند مالیات بیشتری پرداخت می کنند. رحیمی ادامه داد "خواستۀ امام زمان این است که از کره خاکی به عنوان یک امانت به خوبی حفاظت کنیم و حریم زمین را نگاه داریم و قطعاً از جمله مسائل مدنظر صاحب الزمان آراستگی محیط زیست است و خداوند کره زمین را به امانت در اختیار ما قرار داده و باید از آن محافظت کنیم." رحیمی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: متجاوزترین انسانهای کره زمین غربیها هستند. آنها شهرهایشان را آراستند در حالی که بخشهای دیگر زمین را نابود کردند. یک بزغاله وقتی میخواهد بخوابد جای خوابش را تمیز میکند اما بشر امروز غربی از بز هم بدتر است . منبع غیر فیل ترش:http://onlinesabz6.mihanblog.com/post/327 2
spow 44202 ارسال شده در 25 مهر، 2010 وای پری صبح از سرکاررسیدم واینو خوندم لقمه موند تو گلوم داریم به کجا میریم؟ 1
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 25 مهر، 2010 وای پریصبح از سرکاررسیدم واینو خوندم لقمه موند تو گلوم داریم به کجا میریم؟ صبح ها از سر کار می رسی؟:w58: ای وای داداش سجاد داریم به گفته اینا به یه باغ وحش میرسیم همه حیوانها اونجا هستند از خس و خاشاک خودمونی تا بزغابه و چند وقت دیگه روشون بشه خوک هم می گن ! ولی من نمی دونم واقعا اینا چی اند حوری های بهشتی؟؟ منم وقتی خوندم از اینکه ما ایرانی ها رو اینجوری خراب می کنن اشک تو چشمام جمع شد 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری