رفتن به مطلب

علت اصلی این تعطیلات در تهران و 18 استان دیگر


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام:icon_gol:

این بحث که 30 آ 30 نیست که؛به خدا اجتماعیه-پزشکیه:ws52:

آیا همه فکر میکنند که علت اصلی تعطیلی این دو روز بالواقع گرمای هوا بوده ؟

یا دلیل اون می تونه اقدام به تعطیلی بازاریان بزرگ و نه خرده پا در اعتراض به افزایش مالیات برای اونها و پوشش دادن و کمرنگ کردن این قضیه باشه؟

آیا واقعا" به فکر سلامتی مردم هستند؟ اگه اینطوری هستش پس چرا این پارازیت اندازهای رادیویی رو از کار نمی اندازند که بر روی سلامتی تهرانیها و بالاخص نوزادا و پیرها اثر سوء داره و سرطان زا ست ، طبق فرمایش متخصصین و وزیر بهداشت.:w00:

  • Like 7
ارسال شده در

نه!! :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

بله...عزیز گرمای هوا منی چند اوضاع خیلی بیشتر از اینا خیته ..گرما بهونه است دلیل اصلی تو بازار های تهرون و تبریزه !

تازه نمی دونم این بی بی سی لعنتی چرا هیچی نمیگه ظاهرا اونم با اینا یه دس شده ..

اما هر کی ازت پرسید بگو هوا بس نا جوانمردانه گرم است ..

  • Like 2
ارسال شده در
بله...عزیز گرمای هوا منی چند اوضاع خیلی بیشتر از اینا خیته ..گرما بهونه است دلیل اصلی تو بازار های تهرون و تبریزه !

تازه نمی دونم این بی بی سی لعنتی چرا هیچی نمیگه ظاهرا اونم با اینا یه دس شده ..

اما هر کی ازت پرسید بگو هوا بس نا جوانمردانه گرم است ..

 

بی بی سی خبرای تایید شده و با منبع معتبر و ... میگه

اگه بخواد هر چی میشنوه بگه که ...... :ws51:

  • Like 1
ارسال شده در
بی بی سی خبرای تایید شده و با منبع معتبر و ... میگه

اگه بخواد هر چی میشنوه بگه که ...... :ws51:

.

.

.تو درست میگی !

هوا خیلی گرمه ..اعتصاب بازاریا تعطیل شدن بازار تهرون کجا بود ه ..

اما خدایش عجب اقتصادی داریم چهار روز تعطیلی جمش نمیده ..یا مرده یا بدجور قویه !

ارسال شده در
.

.

.تو درست میگی !

هوا خیلی گرمه ..اعتصاب بازاریا کجا بود ه ..

اما خدایش عجب اقتط=صادی داریم چهار روز تعطیلی جمش نمیده ..یا مرده یا بدجور قویه !

 

بد جور قویه:w16:

ارسال شده در
بد جور قویه:w16:
.

.

.

.بازم تو درس میگی !

ارسال شده در

خاااااااااااااااااااااااااااااک شیر خنک خنک :banel_smiley_4:

اقا خاک شیر بدم خانوم خاک شیر بدم ؟

  • Like 2
ارسال شده در

50 در جه کافی نیست؟

  • Like 1
ارسال شده در

ما که بازیم خوش به حال اونایی که تعطیل بودنند

  • Like 1
ارسال شده در
سلام:icon_gol:

این بحث که 30 آ 30 نیست که؛به خدا اجتماعیه-پزشکیه:ws52:

آیا همه فکر میکنند که علت اصلی تعطیلی این دو روز بالواقع گرمای هوا بوده ؟

یا دلیل اون می تونه اقدام به تعطیلی بازاریان بزرگ و نه خرده پا در اعتراض به افزایش مالیات برای اونها و پوشش دادن و کمرنگ کردن این قضیه باشه؟

آیا واقعا" به فکر سلامتی مردم هستند؟ اگه اینطوری هستش پس چرا این پارازیت اندازهای رادیویی رو از کار نمی اندازند که بر روی سلامتی تهرانیها و بالاخص نوزادا و پیرها اثر سوء داره و سرطان زا ست ، طبق فرمایش متخصصین و وزیر بهداشت.:w00:

 

 

 

لا الله الا الله

بابا بزارید دهنمون بسته باشه!:ws35:

فکر میکنیم به خاطر گرمای هوا بوده!:ws46:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...