pesare shad 1097 ارسال شده در 11 مهر، 2010 سلام این بحث که 30 آ 30 نیست که؛به خدا اجتماعیه-پزشکیه آیا همه فکر میکنند که علت اصلی تعطیلی این دو روز بالواقع گرمای هوا بوده ؟ یا دلیل اون می تونه اقدام به تعطیلی بازاریان بزرگ و نه خرده پا در اعتراض به افزایش مالیات برای اونها و پوشش دادن و کمرنگ کردن این قضیه باشه؟ آیا واقعا" به فکر سلامتی مردم هستند؟ اگه اینطوری هستش پس چرا این پارازیت اندازهای رادیویی رو از کار نمی اندازند که بر روی سلامتی تهرانیها و بالاخص نوزادا و پیرها اثر سوء داره و سرطان زا ست ، طبق فرمایش متخصصین و وزیر بهداشت.:w00: 7
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 11 مهر، 2010 بله...عزیز گرمای هوا منی چند اوضاع خیلی بیشتر از اینا خیته ..گرما بهونه است دلیل اصلی تو بازار های تهرون و تبریزه ! تازه نمی دونم این بی بی سی لعنتی چرا هیچی نمیگه ظاهرا اونم با اینا یه دس شده .. اما هر کی ازت پرسید بگو هوا بس نا جوانمردانه گرم است .. 2
میلاد 24047 ارسال شده در 11 مهر، 2010 بله...عزیز گرمای هوا منی چند اوضاع خیلی بیشتر از اینا خیته ..گرما بهونه است دلیل اصلی تو بازار های تهرون و تبریزه !تازه نمی دونم این بی بی سی لعنتی چرا هیچی نمیگه ظاهرا اونم با اینا یه دس شده .. اما هر کی ازت پرسید بگو هوا بس نا جوانمردانه گرم است .. بی بی سی خبرای تایید شده و با منبع معتبر و ... میگه اگه بخواد هر چی میشنوه بگه که ...... 1
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 11 مهر، 2010 بی بی سی خبرای تایید شده و با منبع معتبر و ... میگهاگه بخواد هر چی میشنوه بگه که ...... . . .تو درست میگی ! هوا خیلی گرمه ..اعتصاب بازاریا تعطیل شدن بازار تهرون کجا بود ه .. اما خدایش عجب اقتصادی داریم چهار روز تعطیلی جمش نمیده ..یا مرده یا بدجور قویه !
میلاد 24047 ارسال شده در 11 مهر، 2010 .. .تو درست میگی ! هوا خیلی گرمه ..اعتصاب بازاریا کجا بود ه .. اما خدایش عجب اقتط=صادی داریم چهار روز تعطیلی جمش نمیده ..یا مرده یا بدجور قویه ! بد جور قویه
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 مهر، 2010 خاااااااااااااااااااااااااااااک شیر خنک خنک اقا خاک شیر بدم خانوم خاک شیر بدم ؟ 2
میلاد 24047 ارسال شده در 12 مهر، 2010 http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=171540#post171540 1
pesare shad 1097 مالک ارسال شده در 12 مهر، 2010 http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=171540#post171540 ممنونم از منبع ارائه شده داداشم اونوقت بعضی ها هر چی شنیدند رو باور کنند 1
zx1 1752 ارسال شده در 12 مهر، 2010 سلاماین بحث که 30 آ 30 نیست که؛به خدا اجتماعیه-پزشکیه آیا همه فکر میکنند که علت اصلی تعطیلی این دو روز بالواقع گرمای هوا بوده ؟ یا دلیل اون می تونه اقدام به تعطیلی بازاریان بزرگ و نه خرده پا در اعتراض به افزایش مالیات برای اونها و پوشش دادن و کمرنگ کردن این قضیه باشه؟ آیا واقعا" به فکر سلامتی مردم هستند؟ اگه اینطوری هستش پس چرا این پارازیت اندازهای رادیویی رو از کار نمی اندازند که بر روی سلامتی تهرانیها و بالاخص نوزادا و پیرها اثر سوء داره و سرطان زا ست ، طبق فرمایش متخصصین و وزیر بهداشت.:w00: لا الله الا الله بابا بزارید دهنمون بسته باشه! فکر میکنیم به خاطر گرمای هوا بوده! 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری