رفتن به مطلب

تلفن تان را با خطوط هوایى برق شارژ کنید


ارسال های توصیه شده

این ابزار را شاید بتوان جالب ترین روش احیاء تلفنى که شارژ تمام کرده دانست. بخصوص وقتى که منبع قدرتمند و رایگان نیرو درست بالاى سر شما منتظر است. نه اشتباه نکنید، خورشید را نمى گویم. منظور خطوط هوایى انتقال برق هستند.

 

 

ابرار اقتصادی نوشت، البته براى استفاده از این ابزار باید عضو سربازان ویژه ارتش آمریکا باشید. «قلاب بت» یک شارژر بسیار ساده است که در هر جایى قابل استفاده است. این گجت تنها یک قلاب سنگین با یک تیغ تیز است که به انتهاى سیم بلندى وصل شده است. کافى است آن را دور سرتان چرخانده و بر روى نزدیک ترین کابل برق بالاى سرتان بیاندازید. تیغ آن روکش کابل را پاره کرده و یک ارتباط امن و بى دردسر براى تان ایجاد مى کند. حالا شما به برق دسترسى دارید و مى توانید با آن گجت هاى تان را شارژ کنید، به باترى ماشین شوک بدهید، بیسیم تان را شارژ کنید و یا هر ابزار دیگرى را به راه بیاندازید. جالب اینکه در هواى بارانى هم بدون هیچ خطرى مى توانید از آن استفاده کنید. دپارتمان دفاع آمریکا در ویدیویى که براى معرفى این محصول منتشر کرده، توضیح مى دهد که این ابزار فقط در اختیار گروهى از سربازان ویژه قرار خواهد گرفت. توصیه هم شده که شما هیچ وقت چیزى را روى سیم هاى برق نیاندازید، چون خطرات فراوانى شما را تهدید مى کند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

:wubpink:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...