رفتن به مطلب

آیفون ۴ مشکل دوربین هم دارد!


ارسال های توصیه شده

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Intomobile” یک خبر بد برای طرفداران آیفون جدید این است که این تلفن همراه علاوه بر مشکل آنتن‌دهی مشکل دوربین نیز دارد.

در حالی که همگان منتظر ارائه فریمور جدید آیفون ۴ و در نتیجه حل مشکل آنتن‌دهی آن بودند و شرکت اپل نیز در ۲۴ ژوئن آیفون ۴ را به سراسر جهان ارسال کرده است یک مشکل عجیب در دوربین آیفون ۴ گزارش شده است.

این مشکل را که تا کنون بیش از ۱۰۰ نفز از خریداران آیفون جدید نیز گزارش کرده اند این است که در صورت استفاده از فلاش در گرفتن عکس با دوربین آیفون ۴،در تصاویر گرفته شده رنگ زرد به طور غیر عادی از بقیه رنگ‌ها نمود بیشتری دارد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

به نظر من اپل در باره این مشکل باید بیشتر نگران باشد زیرا این دوربین دارای گزینه “auto white balance” نبوده و کاربر ناچار است با نرم افزارهای رایانه ای مانند فتوشاپ و سایر نرم افزارها رنگ زرد را تعدیل کند.

مشکل دیگری نیز که بیشتر تخصصی است تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون ۴ را با تصاویر سایر تلفن‌های همراه ۵ مگاپیکسلی مقایسه شده و به نظر کارشناسان فن تصاویر آیفون ۴ دارای پیکسل کمتر بوده و اصلا ۵ مگاپیکسلی نبوده و دارای مگاپیکسل پایین‌تری است.

به نظر می‌رسد تنها راه حل این مشکل افزودن گزینه‌های نرم افزاری بیشتری به دوربین آیفون ۴ باشد زیرا گمان نمی‌رود که شرکت اپل برای این مشکل ،فراخوان جمع آوری آیفون ۴ را بدهد.

هنوز از سوی شرکت اپل هیچ گونه پاسخی برای این مشکل ارائه نشده است.

*********

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...