رفتن به مطلب

کسب درآمد دلاری با فعال کردن برنامه هانی گین Honeygain


ارسال های توصیه شده

Honeygain به شما امکان می دهد پهنای باند اینترنت خود را به اشتراک بگذارید و هزینه آن را دریافت کنید. آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست.

آیا شما یک طرح داده دسترسی نامحدود دارید؟ یا آیا داده های استفاده نشده زیادی دارید که به راحتی در پایان ماه منقضی می شوند؟ اگر می خواهید از داده های اضافی و بلااستفاده خود درآمد کسب کنید ، پس چرا آن را برای چند دلار با دیگران به اشتراک نمی گذارید؟

در اینجا نحوه انجام این کار با Honeygain و برخی ابزارهای دیگر آورده شده است.

Honeygain چیست؟

Honeygain برنامه ای است که به شرکتها امکان می دهد از اتصال شما استفاده کنند. مشاغل می توانند از اینترنت شما از طریق شبکه پروکسی Honeygain برای مصارف مختلف استفاده کنند.

بنابراین ، به ازای هر 10 مگابایت داده ای که به اشتراک می گذارید ، 1 اعتبار کسب خواهید کرد. برای پرداخت ، باید 20000 اعتبار پس انداز کنید که برابر با 20 دلار است. بنابراین ، Honeygain به ازای هر 10 گیگابایت داده استفاده شده 1 دلار به شما پرداخت می کند. این شرکت همچنین شش ساعت اعتبار اعتبار پرداخت می کند که تحویل محتوا فعال است 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...