رفتن به مطلب

پیمان معادی در سریال «بلیط یک طرفه» همبازی کیدا رمضان می‌شود


ارسال های توصیه شده

بلیط یک طرفه نام سریالی است 8 قسمتی در ژانر پلیسی معمایی که از اواخر مهر کلید می‌خورد. پیمان معادی بازیگر اصلی این سریال است که قرار است در ترکیه فیلمبرداری شود. از دیگر بازیگران مطرح سریال بلیط یک طرفه که به تازگی به این مجموعه اضافه شده کیدا رمضان بازیگر لبنانی آلمانی است که جایزه بهترین بازیگری مرد از هیئت داوران مطبوعات فرانسه در کارنامه‌اش دارد و پیش از این در سریال 4 Blocks نقش آفرینی کرده است.

بازیگران بلیط یک طرفه محصول مشترک ایران و ترکیه

در بلیط یک طرفه که نویسندگی و کارگردانی آن را پوریا حیدری اوره به عهده دارد بازیگرانی از ایران، ترکیه، آمریکا و عرب حضور دارند.

ارکان پتککایا

ارکان پتککایا یکی دیگر از بازیگران سریال بلیط یک طرفه است. ارکان پپتک کایا (Erkan Petekkaya) متولد 11 دسامبر 1970 در کشور ترکیه است. برای بازی در نقش سادی جوانمرد در سریال اتاق قرمز به شهرت رسید.

کیدا رمضان

کیدا رمضان (Kida Khodr Ramadan) در 8 اکتبر 1976 در بیروت لبنان به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده است و در فیلم‌ های مردی از بیروت (2019)، 4 بلوک (2017) و کانون (2018) بازی کرده است.

پیمان معادی

پیمان معادی نیز بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی است که در 9 تیر 1349 در آمریکا متولد شده او پیش از بلیط یک طرفه در فیلم های بین المللی مانند کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ ها، سریال آمریکایی آن شب و شش زیرزمینی نیز بازی کرده است.

پیمان معادی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم درخت گردو است.

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...