رفتن به مطلب

خدمات نوين شبكه‌اي گوگل در راه است


ارسال های توصیه شده

خدمات نوين شبكه‌اي گوگل در راه است ... :ws2::icon_gol::icon_gol:

خبرگزاري فارس: گزارش هاي خبري حاكي است كه گوگل به دنبال راه اندازي خدمات شبكه اي در فضاي مجازي است.

A0500036.jpg

 

به گزارش فارس به نقل از اينفوورلد،‌ گفته مي شود كه اين خدمات شبكه اي Me‌ يا من نام خواهد داشت و در آينده نزديك راه اندازي خواهد شد، هر چند در اين زمينه هنوز به زمان خاصي اشاره نشده است.

اولين بار اين خبر از سوي كوين روز بنيانگذار سايت به اشتراك گذاري خبر ديگ منتشر شد. وي از قول منبع معتبري كه هويت وي را افشا نكرد گفت گوگل براي راه اندازي يك شبكه اجتماعي مجازي تصميم جدي گرفته است.

 

كارشناسان و صاحب نظران معتقدند كه گوگل هميشه قصد دارد رتبه اول را در دنياي اينترنت و سايبر داشته باشد و بنابراين از هيچ كوششي براي راه اندازي خدماتي كه قبلاً نمونه هاي موفقي از آنها راه اندازي شده، دست بر نمي دارد.

پيش از اين گوگل در سال 2004 سايت اوركات را راه اندازي كرده بود كه اگر چه در اروپا و آمريكا چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما در برخي كشورهاي در حال توسعه مانند هند و برزيل با استقبال مواجه شد.

گوگل همچنين با راه اندازي سرويس باز و سازگار كردن آن با جيميل نشان داد كه ماهيت اجتماعي وب را بسيار جدي گرفته است. هر چند بي توجهي به حريم شخصي كاربران باعث اعتراض هاي گسترده به گوگل شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...