رفتن به مطلب

نحوه شستشوی پرده لوردراپه در منزل


baron_design

ارسال های توصیه شده

نحوه شستشوی پرده لوردراپه در منزل

[عکس: %D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%88%D8...50x150.jpg]

برای شستن پرده لوردراپه ابتدا باید یکی یکی نوارهای باریک پرده را از قلاب جدا کنید. دقت داشته باشید که برای این کار نیاز به ابزار خاصی نمی‌ باشد. بعد از جدا کردن نوارهای باریک، پرده برای شست و شو حاضر می‌ باشد.

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌ کنند آّب گرم برای شست و شوی پرده‌ ها گزینه خوبی می‌ باشد، در صورتی که آب خیلی گرم می‌ تواند موجب باز شدن قسمت‌ های چسب خورده لبه‌ ها شود. به صورت کلی آّب داغ برای از بین بردن لکه‌ ها عالی عمل می‌ کند ولی همانطور که اشاره شد، می‌ تواند به پرده آُسیب برساند.

به همین دلیل بهتر است از آب خیلی گرم برای شست و شوی پرده استفاده نکنید. آب کمی گرم و ولرم هیچگونه آسیبی به الیاف پرده وارد نمی‌ کند. برای شستن پرده لوردراپه ابتدا در ابتدا وان حمام یا ظرف بزرگی را از آب گرم پر کنید. سپس با استفاده از ماده شوینده مخصوص پارچه‌ های ظریف کار شست و شو را آغاز کنید.

نوارهای باریک پرده را در آب گرم قرار داده و به کمک یک اسفنج آلودگی را از سطح آن پاک کنید. دقت داشته باشید که در حالت نصب هم می‌ توانید آلودگی‌ های پرده لوردراپه را به کمک یک تکه اسفنج و آّب گرم و ماده شوینده پاک کنید. اگر می‌ خواهید پرده را در حالت نصب تمیز کنید بهتر است قبل از هر کاری در زیر آن روزنامه پهن کنید. به این صورت آب کثیف روی زمین نمی‌ ریزد.

در هر دو این روش‌ ها پرده نیاز به آبکشی خواهد داشت. شستن نوارهای پرده لوردراپه با دور کم ماشین لباسشویی امکان پذیر است. توصیه می‌ کنیم پیش از شستن نوارهای پرده لوردراپه در منزل آنها را در یک کیسه پارچه‌ ای قرار دهید. به این صورت از گره خوردن آنها جلوگیری می‌ شود.

منبع:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...