رفتن به مطلب

اندر حکایت قضاوت


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

شما قضاوت میکنید ؟

اگه جواب مثبت هست ، به من بگید چه جور قضاوتی ؟

فقط دیگران و غیر خود رو قضاوت میکنید ؟ خودتونم قضاوت میکنید ؟ 

 

ارسال شده در

راستی تو این موضوع و در ادامه چند تا سئوال اساسی هم دارم که به مرور می پرسم یا خواهم پرسید. یکیش اینه : قضاوت کردن کار درستیه ؟

ارسال شده در

بنظرم آره اگه حقیقت باشه چرا که نه ؟ 

  • Like 1
ارسال شده در
22 ساعت قبل، Rose6 گفته است:

بنظرم آره اگه حقیقت باشه چرا که نه ؟ 

خوب شاید کسی که مورد قضاوت قرار میگیره ، راضی نباشه. یا اصن دوست نداشته باشه حتی به نیکی هم قضاوتش کنند. 

البته منظور و هدف من ، خود قضاوت کننده است که معمولا انسان وقتی دنیای بیرونش را با دید قضاوت و تعبیر تفسیری میبینه ، مدام دچار چالش درونش میشه و مجبوره بیشتر انرژی ش رو صرف این عادتش بکنه که به کارشم نمیاد. اینو دوست دارم راجع بهش بیشتر نظرمونو بگیم. 

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...