رفتن به مطلب

خرید کالا از چین


ارسال های توصیه شده

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین برای کسب و کارها منافع زیادی دارد و این منافع باعث می شود که سود زیادی کسب شود. اما ببینیم مردم بیشتر برای 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 چه کالاهایی علاقه دارند و باید چگونه روند خرید کالا از چین را طی کرد؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

وقتی به دنبال پیدا کردن یک محصول برای فروش در کسب و کار کوچک خود هستید که قیمت مناسبی داشته باشد ، باید 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 را در اولویت خود قرار دهید. هرچه بتوانید یک کالا را ارزان تر تهیه کنید ، حاشیه سود شما بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر ، می توانید از قیمت پایین برای کاهش قیمت نهایی مصرف کنندگان به عنوان یک استراتژی برای به دست آوردن سهم بازار استفاده کنید. از آنجا که هزینه های تولید در چین بسیار ارزان تر 
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 ، یکی از اولین جایی است که مشاغل کوچک هنگام جستجوی موجودی ارزان قیمت برای فروشگاه خود به آن توجه می کنند.

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

چرا محصولات چینی ارزان هستند؟

وقتی صحبت از خرید کالا از چین می شود ، مزایای زیر وجود دارد:

  • نیروی کار ماهر و آموزش دیده
  • پشتیبانی دولتی
  • اکوسیستم زنجیره تامین خوب

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 به عنوان واردکننده ، انتخاب لیست کوتاه و سپس انتخاب محصولات را دشوار می دانم ، زیرا این چالش برانگیزترین بخش فرآیند واردات است.

هنگام خرید کالا از چین ، چگونه محصولات ارزان قیمت را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید کالا از چین ، من فقط یک چک لیست را دنبال می کنم ، و 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 شامل موارد زیر است:

  • ساده
  • فوق العاده راحت برای استفاده
  • کم هزینه
  • خلاقانه
  • تقاضای بالا
  • حاشیه سود بالا
  • فروش بالا

با این حال ، همیشه در مورد داروها ، الکل و دخانیات و غیره مراقب باشید. این محصولات در اکثر کشورها ممنوع هستند.

سودآورترین محصولات برای خرید کالا از چین

سودآورترین محصولات برای خرید کالا از چین

سودآورترین محصولات برای خرید کالا از چین

  1. شارژرهای بی سیم تلفن
    محصول شماره ۱ لیست ما ، شارژرهای تلفن بی سیم است. اینها از جمله
    برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
    محبوب هستند. مردم دوست دارند شارژرهای بی سیم بخرند زیرا می خواهند از شارژ تلفن های سیمی خلاص شوند. بهتر است این شارژرها را برای تجارت خود از چین وارد کنید. پدهای بی سیم از مارک های مختلف تلفن های هوشمند مانند سامسونگ و آیفون تهیه شده است.
  1. دفع کننده آفات برقی
    مورد بعدی در خرید کالا از چین ، دفع آفات است. این محصول برای از بین بردن حشرات ، پشه ها و سوسک ها کارآمد است. دافع ها به مشتریان کمک می کنند تا این موجودات وحشتناک را از بین ببرند و محیط بهداشتی را حفظ کنند تا فضایی سازگار با محیط زیست ایجاد شود.
  1. اسباب بازی
    حالا مورد بعدی در خرید کالا از چین ، اسباب بازی است. آنها همیشه قابل فروختن هستند زیرا مردم همیشه برای فرزندان خود اسباب بازی می خرند. فروش اسباب بازی تقریباً در همه کشورها به دلیل افزایش جمعیت کودکان رواج دارد. بنابراین شما نیز می توانید اسباب بازی را از چین وارد کنید. اما مطمئن شوید که این اسباب بازی ها ارزان هستند و همچنین به دنبال روند اسباب بازی ها باشید. همه اسباب بازی ها برای شما سود نمی آورند.
  1. تلفن ها
    تلفن ها همه جا هستند و مردم دیوانه وار از جدیدترین گوشی های هوشمند هستند. با عرضه مداوم جدید تلفن های هوشمند در بازار ، همه می خواهند با داشتن جدیدترین مدل ها به روز شوند. چین کشوری عالی برای واردات گوشی است زیرا درصد زیادی از تلفن های هوشمند در سراسر جهان در چین تولید می شوند. بله ، تلفن ها ارزان ترین در چین هستند و فروش آنها برای شما سودآور است.
  1. کیف مسافرتی یا چمدان
    مردم عاشق سفر هستند و عاشق حمل کیف های مسافرتی زیبا هستند. این بهترین فرصت تجاری برای مردم است که کیف های مسافرتی را بفروشند زیرا زمستان ها در راه است و مردم عاشق پیاده روی هستند. شما می توانید در خرید کالا از چین ، کیف های مسافرتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را از چین وارد کنید. بازار عظیمی از کیف ها در آنجا تولید می شود.
  1. لوازم آشپزخانه
    در میان اقلام مختلف دیگر ، همیشه لوازم آشپزخانه را به فروش می رسانید. بله ، این منابع هنوز تقریباً در همه کشورها مورد تقاضا هستند. خبر خوب این است که چین به دلیل تولید لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیت شناخته شده است. بنابراین دیگر صبر نکنید و فروش بهترین لوازم آشپزخانه را با واردات از چین آغاز کنید.
  1. لوازم جانبی سبک و مرتبط
    در چند دهه گذشته ، داشتن چراغ های LED با بهترین کیفیت و لوازم جانبی مربوطه افزایش یافته است. اینها خوب و امیدوار کننده به نظر می رسند. آنها گرمای کمتری تولید می کنند و جلوه ای زیبا و شگفت انگیز به زیبایی هر مکان می بخشند. چین در مقایسه با سایر کشورها در مورد محصولات ارزان قیمت ، تامین کننده بزرگی برای چنین محصولاتی است. بنابراین اگر به فکر فروش چراغ های LED با کیفیت بالا هستید ، به غیر از چین ظاهری دیگر نداشته باشید.
  1. کامپیوترها
    یکی دیگر از محصولاتی که باید در لیست خرید کالا از چین باشد ، کامپیوتر است. بله ، رایانه ها به دلیل پیشرفت در فناوری به رشد خود ادامه خواهند داد. چین بزرگترین تولید کننده کامپیوتر با قیمت پایین است. اگر می خواهید از کسب و کار آنلاین خود سود کسب کنید ، باید بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات را وارد کنید ، و چه کسی می تواند محصولات ارزان قیمت را با سود مناسب از چین به شما ارائه دهد!
  1. الکترونیک
    تقاضای آنها هر روز در حال افزایش است. امروزه ، می توانید بسیاری از گزینه های موجود در بازار را برای مشاغلی که مایل به واردات ارزان ترین لوازم الکترونیکی هستند پیدا کنید. چین اولین تامین کننده لوازم الکترونیکی با کیفیت است.
  • ساعت ورزشی هوشمند مردان
  • زنگ درب ویدئویی
  • دوربین های امنیتی IP
  • سرخ کن هوا
  1. پوشاک
    صنعت مد ، در حال رشد است و به طبع آن خواسته های مشتریان نیز افزایش می یابد. جای تعجب نیست که مارک های مد جدید روزانه در بازار معرفی می شوند. چین در زمینه پوشاک گزینه های زیادی دارد. با این حال ، اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین لباس خود هستید ، می توانید به چین بروید زیرا در این زمینه متخصص است.
  1. پوست کن و رنده سیر
    برش ، پوست کندن و رنده کردن سیر گاهی اوقات زمان بر است. این باعث می شود این مورد در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا قرار گیرد. این به بهترین فرصت تجاری برای سرمایه گذاری تبدیل می شود.
  1. لوازم مربوط به طراحی ناخن
    دختران عاشق طراحی ناخن هستند ، بنابراین زمان آن رسیده است که مخاطبان زن را با آن شگفت زده کنید و سود زیادی کسب کنید.
  1. خودکار
    چین تولید کننده ارزان ترین محصولات با کیفیت خوب در جهان است. شما به معنای واقعی کلمه می توانید همه چیز را در چین با هزینه کم داشته باشید. با این حال ، خودکارها تقاضای زیادی دارند. مردم دوست دارند به دوستان و خانواده خود خودکار هدیه دهند.
  1. عینک آفتابی
    مردم اقلام مربوط به مد را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارند. آنها یک محصول فوق العاده ، بسیار پر تقاضا هستند و می توانند از چین برای فروشگاه آنلاین شما وارد شوند.
  1. گردنبندها و جواهرات
    گردنبندها یکی از اکسسوری هایی هستند که مردم دوست دارند برای رویدادهای خاص بپوشند. اما معمولاً بسیار گران هستند. بنابراین ، می توانید گردنبندهای مدرن و شیک را به صورت جایگزین از تامین کنندگان چین به صورت عمده خریداری کنید. حاشیه سود قابل توجهی در بازار طلا و جواهر دارد.

۸ مرحله برای خرید کالا از چین

  • درباره محصول و بازار تحقیق کنید
  • به صورت آنلاین یک تامین کننده چینی پیدا کنید.
  • قیمت را مذاکره کنید.
  • سفارش یک نمونه.
  • کیفیت نمونه را بررسی کنید.
  • سفارش تولید محصول.
  • استخدام نمایندگی برای خرید محصول در چین.
  • حمل و نقل.

     

    8 مرحله برای خرید کالا از چین

    ۸ مرحله برای خرید کالا از چین

۴ نکته برای خرید کالا از چین

نکاتی که به شما در خرید محصول ارزان و با کیفیت از چین کمک می کند.

  • کنار گذاشتن این ایده که ارزان تر ، بهتر است.
    کیفیت کالا به این معنی است که عرضه کننده می تواند طرح های شیک و مواد بهتر را ارائه دهد. اگر هنوز کالاهای ارزان دوست دارید ، ممکن است اقلام با کیفیت مناسب برای نیازهای خود را پیدا نکنید.
  • قضاوت و فیلتر کردن محصولات به صورت آنلاین را بیاموزید.
    هنگام خرید کالا از چین از هر سایتی ، باید کلمات کلیدی محصول را برای جستجو وارد کنید. چگونه محصولات با کیفیت را فیلتر می کنید؟ بهتر است تصاویر و توضیحات محصول ، میزان فروش ، نظرات کاربران ، اعتبار فروشنده و غیره را فیلتر کنید. این امر مستلزم این است که شما قوانین پلت فرم چینی و آنلاین را بیاموزید و سپس نیازهای خود را به طور دقیق با فروشنده در میان بگذارید.
  • یک نماینده استخدام کنید تا به شما کمک کند.
    بسیاری از مردم چیز زیادی در مورد زبان چینی نمی دانند ، بنابراین نحوه برقراری ارتباط با فروشندگان را نیز نمی دانند. هزینه کمی برای استخدام نماینده در نظر بگیرید تا نماینده به شما کمک کند از چین سفارش دهید ، این بهترین راه برای خرید کالاهای با کیفیت از چین است ، که به شما امکان می دهد در وقت خود صرفه جویی کنید و از دست دادن پول خود به عنوان یک تازه کار در بازار آنلاین چین جلوگیری کنید.
  • محصولات خود را درک کنید.
    هنگام خرید کالا از چین ، اگر درک درستی از عملکرد ، مواد ، کارایی ، تولید و سایر اطلاعات محصول خود داشته باشید ، دقیقاً می دانید چه می خواهید و می توانید با داشتن شناخت کافی از محصولات خود ، فروش خوبی داشته باشید.
  • منبع:
    برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...