Fakur 9754 ارسال شده در 30 شهریور، 2010 در حالی که کارگزاران کشور، ظاهرا شعار استفاده از انرژی جوان را می دهند، اما این در عمل محدود است و پرداخته شده به یک تعداد محدود ازجوانان "پیر فکر" نه اکثریت جوانان. این عملکرد مسئولین سبب در حاشیه قرار گرفتن جوانان از عرصه های، گوناگون اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی شده است. من احساس میکنم که جوانان به حاشیه رانده شده اند، نه این که خود آنها به حاشیه بروند. برخی از دلائل به نظر من اینهاست : 1- در حاشیه قرار گرفتن جوانان از کار های اجتماعی( کاری برای انجام دادن جوانان تعریف نمیشه) 2- طرد اجتماعی،( برنامه ای برای کسب درآمدشان تعریف نمیشه) 3- در حاشیه قرار گرفتن جوانان از عرصه های، گوناگون صنعتی ، اقتصادی، و فرهنگی( مشکلات بروکراسی اداری و قوانین وام بانکی ) در صورت امکان در این بحث شرکت کنید تا به یک جواب جامع برسیم. لطف کنید جوابهای تشریحی و کاربردی بدهید. ممنون صورت مسئله رو مطرح نکنید. جواب ها تونو بشکل کاربردی بدهید.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری