رفتن به مطلب

سئو برای همه کسب و کارها


sumi

ارسال های توصیه شده

سئو برای همه کسب و کارها مناسب است؟

اگر با تعریف سئو و تأثیری که بر افزایش بازدید هدفمند وب سایت ها دارد آشنا باشید قطعا می دانید که سئو برای همه کسب وکارها مفید است و می تواند باعث افزایش فروش چند برابری آن کسب وکار شود.

تفاوتی ندارد که در چه زمینهای فعالیت می کنید. با رسیدن به رتبه های اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان، شما در معرض دید هزاران کاربری قرار می گیرید که به محصولات خدمات شما نیاز دارند و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی کسب و کار شما شوند.

رسیدن به رتبه اول کافیست؟

مسئله ای که در بسیاری از کلاس ها و کارگاه هایم با آن روبرو هستم این است که تمامی شرکت کنندگان صرفا به دنبال رسیدن به رتبه اول گوگل هستند و برنامه ای برای بعد از آن ندارند. در حالی که بخش بسیار مهمی از فرایند افزایش فروش از طریق سئو، مربوط به زمانی است که کاربر وارد وب سایت شما شده است.

افزایش درآمد ارتباط غیرمستقیمی با سئو دارد. به این معنی که کسی صرفا به دلیل قرارگیری وب سایتتان در رتبه اول گوگل، پولی به شماپرداخت نمی کند؛اما در صورتی که در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در رتبه اول گوگل قرار داشته باشید، بازدیدکنندگان زیادی وارد وب سایت شما خواهند شد که می توانند تبدیل به خریداران محصولات خدمات شما شده و درآمدتان را افزایش دهند.

این هنر شماست که بتوانید بازدیدکننده ای که وارد وب سایتتان شده را به خریدار تبدیل کنید.

 

ممکن است پس از مدتی تلاش و پیگیری مستمر، وب سایت شما در کلمه کلیدی پررقابتی که مربوط به کسب و کارتان است در رتبه اول گوگل قرار گیرد و بازدیدکنندگان زیادی از این طریق وارد وب سایتتان شوند. اگر در وب سایت شما محصولات خدمات مناسبی وجود نداشته باشد، قطعا خریدی توسط کاربر انجام نمی شود و در نتیجه درآمدی نیز عاید شما نخواهد شد.

پس لازم است به این نکته توجه کنید و در وب سایتتان برنامه ریزی دقیقی برای فروش محصولات خدمات به کاربران داشته باشید.

رقبایمان هم از سئو استفاده می کنند؟

شاید اگر چند سال قبل قصد پاسخگویی به این سؤال را داشتم با اطمینان می گفتم کمتر کسب و کاری در ایران وجود دارد که برای افزایش فروش از طریق وب سایت برنامه ریزی کرده باشد؛ اما در حال حاضر اوضاع کاملا متفاوت است.

در بسیاری از کسب وکارها، رقبا برای جذب بازار کاربران اینترنت برنامه ریزی کرده و هزینه می کنند.

البته لازم است به این مورد نیز توجه کنیم که در برخی کسب وکارها هنوز هم رقبای زیادی وجود ندارند و می توان با کمی تلاش به رتبه اول در کلمات کلیدی مربوط به آن کسب وکار رسید.

برای اینکه با رقبایتان آشنا شوید و از وضعیت رقابت در زمینه شغلی خودتان آگاه شوید کافیست کلمات کلیدی اصلی و مهم مرتبط با کسب و کارتان را در گوگل جستجو کنید و وب سایت های صفحه اول نتایج را بررسی کنید.

چگونه رقبایمان را پشت سر بگذاریم؟

هدف ما این است که بتوانیم در کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارمان به رتبه اول گوگل برسیم. برای این کار لازم است که بهینه سازی وب سایتمان را آغاز کنیم.

دو راه حل پیش رو داریم

  1. خودمان دست به کار شویم و وب سایتمان را سئو کنیم.
  2. سئوی وب سایتمان را به یک شخص یا شرکت واگذار کنیم.

خبر خوب این است که تفاوتی ندارد از راه حل اول استفاده می کنید یا راه حل دوم؛ در این سایت در مورد هر دو روش، توضیحات و آموزش های کاملی ارائه شده است.

هدف این صفحه آموزش سئو و بهینه سازی سایت است. مطالب آموزشی موجود در این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر آشنایی با تمامی نکات و آموزش های مربوط به سئو، وب سایت خود را مطابق با استانداردهای گوگل بهینه سازی کرده و به رتبه های برتر نتایج جستجو برسانید.

اما این همه ماجرا نیست!

در این صفحه، محتوایی را با عنوان «چگونه با سئوکار همکاری کنیم» قرار خواهم داد که یک راهنمای کامل برای کسانی است که می خواهند برای سئوی وب سایتشان از شخص یا شرکت دیگری کمک بگیرند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...