رفتن به مطلب

چگونه یک ادمین اینستاگرام شویم؟


ارسال های توصیه شده

 

ممکن است خیلی از شما تمایل داشته باشید که مدیریت یک صفحه را در اینستاگرام بر عهده بگیرید یا کسب و کاری را از طریق اینستاگرام راه اندازی کنید یا ممکن است یک موقعیت شغلی پیدا کرده باشید که در زمینه ادمین اینستاگرام باشد.

امروز بسیاری از کسب و کارها به یک ادمین برای شبکه های اجتماعی خود نیاز دارند یکی از شبکه‌های اجتماعی که امروزه بسیار در کسب و کار تاثیر گذار است اینستاگرام می باشد، به همین خاطر بیشتر کسب و کارها یک ادمین را برای مدیریت پیج اینستاگرام یا تلگرام خود استخدام می کنند. ولی مواردی که امروزه خیلی جا افتاده است ادمین اینستاگرام می باشد که به همین خاطر برای این فیلد موقعیت شغلی زیادی نیز به وجود آمده است. اما اگر شما یه همچین فرصت شغلی ای داشتید باید چه اطلاعاتی داشته باشید؟ یعنی وقتی صاحب کسب و کاری میگوید یک ادمین حرفه ای اینستاگرام می خواهم، چه توقعاتی دارد و چه اطلاعاتی را واقعا باید شما بلد باشید.
در این مطلب قصد داریم یک سری از اطلاعات و مهارت هایی که ادمین یک پیج در اینستاگرام باید بلد باشد را برای شما شرح دهیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید و کارآمد باشد.

از وظایف ادمین اینستاگرام آشنایی با اصول اولیه تولید محتواست. ادمین باید یک ذهن خلاق داشته باشد برای تولید محتوا و بداند که که هر سازمان و کسب و کاری وقتی در اینستاگرام در حال فعالیت است،
این است که باید بتواند برای هر هدفی که سازمان دارد برنامه دقیق بریزد. این برنامه‌ می تواند تولید محتوا باشد یا اگر لازم است تبلیغات انجام شود یا کمپین راه اندازی کند. در کل ادمین اینستاگرام باید همه این موارد را مدیریت کنند.

ما معتقد هستیم که یک ادمین پیج در اینستاگرام مهمترین چیزی که باید بلد باشد تولید محتوا ست و شناخت دقیق راجع به ابزارهای که اینستاگرام در اختیار ما قرار می دهد، داشته باشد. همانطور که می‌دانید اینستاگرام ابزارهای زیاد‌ و مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و یک ادمین پیج وقتی می تواند خلاق و باهوش باشد که از تمام این ابزارها به نحو احسنت استفاده کند. اما اگر شما قصد دارید که توی اینستاگرام فعالیت کنید چه مواردی را باید یاد بگیریم؟

اولین چیزی که باید بدانید افزایش فالوور می باشد یعنی باید روش های مختلف افزایش فالوور را بلد باشید، بدانید که فالوور فیک چیست یا اصلاً وجود فالوور فیک می‌تواند به شما کمک می کند یا خیر، افزایش فالوور به صورت طبیعی به چه صورت است و با چه روش هایی انجام می شود ،اگر شما بخواهید همه این اطلاعات کسب کنید باید یک دوره آموزشی ادمین اینستاگرام را بگذرانید تا بتوانید یک ادمین حرفه اینستاگرام شوید.
وهمچنین چطور میشه تبلیغات پیج اینستاگرام را انجام داد و با چه پیج هایی میشود تبلیغات انجام داد و چه روش هایی وجود دارد که بتوانیم پیج های مختلف را بررسی کنیم، آنالیز کنیم آمار و تحلیل مختلف از آنها به دست بیاوریم.

یکی دیگر از مواردی که ادمین اینستاگرام باید داشته باشد تجربه است تجربه می تواند خیلی به آنها کمک کند . بهتر است مطلب معنای on-page seo و off-page seo چیست؟ را هم مطالعه کنید.

یکی دیگر از مواردی که برای ادمین اینستاگرام اهمیت دارد ابزار های مربوط به ادیت عکس و فیلم می باشد که یک ادمین حداقل باید کار کردن با آنها را بداند مورد دیگری که باید اادمین اینستاگرام بدانند ابزارهای آنلاین هستند که می‌توانند به شما کمک کنند به طور مثال پست های زمانبندی بگذارید و از دیگر ابزار های اینستاگرام استفاده کنید.
منبع : ادمین اینستاگرام مهرارا
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...