رفتن به مطلب

Training rail cabinet


20hami

ارسال های توصیه شده

تفاوت قیمت کابینت دیواری ریلی و کابینت دیواری معمولی چیست؟ بسیاری از افراد از ترس شنیدن قیمت های بالا حتی از قیمت کابینت های دیواری مدرن و به روز پیروی نمی کنند و فقط از مدل های قدیمی و معمولی استفاده می کنند. اما تفاوت واقعی قیمت کابینت دیواری ریل چیست؟ برای پاسخ به این سوال ، احتمالاً ابتدا باید تفاوت بین انواع مختلف کابینت دیواری را بررسی کنیم و سپس هزینه های مربوطه را بررسی کنیم.

در پایان این متن متوجه خواهید شد که محاسبه قیمت کمد ریلی و تهیه کمد دیواری ارزان با استفاده از برخی ترفندها کار چندان پیچیده ای نیست. کمدهای راه آهن حتی در مقایسه با برخی کمدهای معمولی نیز می توانند قیمت مناسبی داشته باشند ، اما تنها درصورتی که با جزئیات آشنا باشیم و تصمیمات و انتظارات منطقی از نتیجه داشته باشیم.
درب کمد ریلی یا لولایی؟
اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که کدام نوع درب برای شما مناسب است ، درب ریل یا کمد لولایی؟ برای پاسخ بهتر به این سوال ، اول از همه ، باید نوع کاربرد کمد را در نظر بگیرید ، سپس با توجه به مزایا و معایب هر یک ، نوع مناسب را انتخاب کنید.

کمدهای اولیه دارای درب های لولایی بودند به گونه ای که یک ضلع عمودی درب کمد بر روی بدنه عمودی کمد توسط قطعات مفصلی به نام لولا به هم متصل می شد و 180 درجه در اطراف محور عمودی حرکت می کرد تا در کمد باز و بسته شود. استفاده از درهای کمد ریلی به دلیل مشکلات و فضای مورد نیاز برای باز شدن درب لولایی رواج پیدا کرد و به تدریج جای درب لولایی را گرفت.

راهنمای نصب درب ریل کمد دیواری
امروزه در بسیاری از خانه های مدرن از کابینت های ریلی استفاده می شود. حتی به راحتی می توان در دوره های آموزش ساخت کمد دیواری شرکت نمود و آنها را با کمی تمرین و تجربه بسازید و تجربه کسب نمایید. کابینت های ریلی در دو در ، سه در و چهار در موجود است و در کمترین زمان قابل نصب است. درب کمد ریلی از دو قطعه پروفیل بالا و پایین و مکانیزمی تشکیل شده است که برای نصب پروفیل ها باید فضا را اندازه گیری کرد و پروفیل را در ابعاد مورد نیاز برش داد. نصب درب کمد ریلی بسیار آسان است و با کمی راهنمایی به راحتی می توانید در کمتر از یک ساعت این کار را انجام دهید.

طرح کمد دیواری اتاق خواب
اگر خانه کوچکی دارید بهتر است از ترکیب مدل تخت و کمد برای طراحی کمد دیواری اتاق خواب استفاده کنید. مدل کابینت دیواری اتاق خواب کوچک شما نیز می تواند از نوع ریل باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این حالت ، ممکن است کمی داشته باشید که بخشی از آخرین مدل کابینت دیواری ریلی است.
برای کابینت دیواری مدرن و ارزان پایه درست کنید
مدل کابینت دیواری MDF اتاق خواب را می توان به روش های مختلفی تنظیم کرد. درست مانند یادگیری نحوه طراحی و ساخت میز تلویزیون چوبی ، در اینجا به خلاقیت زیادی نیز نیاز است. همه قطعات با چسب چوب و پیچ های 3.5 میلی متر در 40 میلی متر متصل می شوند. ایجاد پشتیبانی به عنوان سطح پشتیبانی 100٪ ضروری نیست ، اما قدرت طراحی را افزایش می دهد.

توجه: اندازه های پیشنهادی در تصاویر زیر آورده شده است ، اما نیازی به دیدن آنها نیست. شما می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و طرح ها و ابعاد مختلفی را برای خود ایجاد کنید.
یک قاب کمد دیواری درست کنید
ساخت اسکلت کابینت دیواری ارزان قیمت اولین قدم در نصب کمد است. برای ساخت کمد لباس ، از قاب فلزی ضخیم یا mdf برای استحکام بیشتر استفاده می شود. قاب فلزی محکم تر و با دوام تر است. گاهی اوقات دیوارها نیاز به تعمیر دارند زیرا ممکن است کاملاً تراز نباشند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...