رفتن به مطلب

طراحی سایت چیست


ارسال های توصیه شده

اگر بخواهیم به طور خلاصه طراحی سایت را شرح دهیم، باید بگوییم طراحی سایت، ایجاد یک درگاه اینترنتی برای فروش محصولات، ارایه‌ی خدمات یا خبررسانی است. به این معنی که شما بخشی از فضای مجازی را اجاره کرده و دقیقا همانند یک مغازه‌ محصولات و خدمات خود را می‌فروشید. این تکه از فضای مجازی حتی بهتر از یک مغازه‌ی واقعی کار فروش محصولات را انجام می‌دهد. زیرا در دنیای واقعی، مشتریان از نزدیک ترین مغازه‌ی محل شان خرید می‌کنند اما یک مغازه‌ی اینترنتی، مشتریان را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. 

البته باید ذکر کنیم که این مغازه‌ی اینترنتی که وب سایت نام دارد به راحتی ساخته نمی‌شود بلکه مراحل طراحی سایت، فرایندی طولانی دارد. طراحی سایت یک فرایندی است که با لایه بندی صفحات وب شروع می‌شود، سپس تولید محتوا انجام شده و بعد از آن طراحی گرافیکی با توجه به اصول سئو انجام می گیرد. این‌ها دقیقا همان مراحلی هستند که در شرکت ویکی دمی برای طراحی سایت انجام می شود.

یک سوال همیشگی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که یک وبسایت حرفه‌ای چه معیارهایی باید داشته باشد؟ اولین معیار یک سایت حرفه ای این است که سریع لود شود. همچنین گرافیک طراحی شده برای آن متناسب با مفهوم کلی سایت باشد. علاوه بر این ها، محتوای سایت باید به گونه‌ای باشد که تمام نیاز کاربر را برطرف کند.

 تمام این مراحل توسط یک تیم حرفه‌ای شامل کد نویس‌ها، UI  و UX کارها، گرافیست‌ها و  کارشناسان SEO انجام می‌شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، باید در نظر بگیرید که مخاطبان شما از چه گروه سنی هستند تا متناسب با آن‌ها محتوای متنی تولید شده و گرافیک سایت طراحی شود. علاوه بر این موارد، وبسایت باید به گونه‌ای باشد که مخاطب با ورود به آن، به‌ راحتی به تمام آنچه که نیاز دارد دست یابد.

منبع: ویکی دمی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...