رفتن به مطلب

چگونه یک کمپین تیزر موثر ایجاد کنیم


ارسال های توصیه شده

خواه به دنبال راه اندازی یک وب سایت جدید ، یک محصول جدید و یا حتی یک شرکت جدید باشید ، اولین قدم مهم این است که تبلیغ این کلمه را به شما معرفی کنیم و این سخت ترین چالش بازاریابی شما خواهد بود.

این هفته قصد داریم درباره تبلیغات تبلیغاتی و اینکه چگونه می توانید از هیجان و پنهان کاری استفاده کنید تا بیشترین بهره را از راه اندازی خود ببرید صحبت خواهیم کرد. یک تیزر تبلیغاتی حول محور تعامل با مشتری می چرخد و می تواند ابزاری قدرتمند برای جلب توجه و ایجاد انتظار باشد.

برای کمک به موفقیت موفقیت آمیز ایده جدید ، ما 3 نکته را ارائه داده ایم که می توانید برای برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ایده آل استفاده کنید. لیست زیر را بررسی کنید.

یک کمپین با برخی رمز و راز ایجاد کنید
همانطور که از نامش پیداست ، یک کمپین تبلیغاتی تیزر خوب تماماً دادن کمی بدون خراب کردن تعجب است. برخی از شرکتها در نهایت به عنوان فاش کننده تیزرهای خود رفتار می کنند و در نهایت به راه اندازی آنها آسیب می رسانند.

تیزر تبلیغاتی چگونه ساخته می شود؟

شاید یک فرد با اندک دانشی و داشتن گروه اماتور بتواند پلان هایی ضبط کند و به اصطلاح تدوین هم بزند ولی صد در صد خروجی مطلوبی ندارد . این پدیده در کشور ما متاسفانه بیشتر اتفاق می افتد که افرادی که هیچ تجربه و دانشی ندارند تصمیم می گیرند دست به کارهای بزرگ بزنند و خود را کارگردان و نویسنده و فیلمبردار و تدوینگر و … تیزر سازی می دانند. در حالی که شرکت های بزرگی که در زمینه ساخت ویدیو های تبلیغاتی فعالیت می کنند، دارای گروه های بسیار قوی هستند که از افراد تحصیل کرده در زمینه سینما و تئاتر در حوزه های مختلف کارگردانی ، تهیه کنندگی ، نویسندگی ، فیلمنامه نویسی ، تدوین ، جلوه های ویژه کامپیوتری و … استفاده می کنند. در کشورمان ایران عزیز هم شرکت های بزرگی مشغول به این کار هستند که می توانند برای شرکت های بزرگ و کوچکی که جدیدا وارد بازار کار می شوند، برندینگ تبلیغاتی را شروع کنند و بتوانند اسم این برندها را بر سر زبان های مردم بیاندازد. یکی از شرکت های بزرگ در زمینه ساخت کلیپ های تبلیغاتی و صنعتی، شرکت طلوع فیلم است که با داشتن کادری جوان و حرفه ای آماده ی همکاری با تمامی استارت اپ هایی است که جدیدا فعالیت خود را آغاز کرده اند.

خواه در حال راه اندازی یک محصول ، وب سایت یا کسب و کار جدید باشید ، سعی کنید به جای خود محصول ، بر تأثیری که خواهد گذاشت تمرکز کنید. مثال فوق یک فیلم تیزرنگ برای Microsoft's HoloLens است که دقیقاً همان کار را انجام می دهد. توجه داشته باشید که چگونه ویدیو جزئیات خاص را محدود می کند و در عوض بیننده را ترغیب می کند زندگی خود را با این محصول تصور کند. اگر به درستی انجام شود ، یک تیزر تبلیغاتی خوب می تواند فضاهای نوع فیلم برتر را ایجاد کند.

در چندین کانال پرخاشگر باشید
نحوه به اشتراک گذاشتن کمپین خود به منابعی که در دسترس دارید بستگی دارد ، اما مهم است که در بیشتر کانالها فعال باشید. رسانه های اجتماعی به ویژه به ابزاری قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات تبلیغاتی تبدیل شده است زیرا امکان دسترسی گسترده و تعاملات زیادی را فراهم می کند. ایمیل همچنین مورد علاقه طولانی مدت است که به شما امکان می دهد حتی اطلاعات بیشتری را با کاربرانی که برای ثبت نام در به روزرسانی وقت می گذارند ، با آنها به اشتراک بگذارید
اگر می خواهید تاکتیک بیشتری کسب کنید ، می توانید از Google Adwords برای تبلیغ کمپین خود استفاده کنید. این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد کمپین خود را در مقابل کاربران بسیار هدف قرار دهید که از قبل در جستجوی موضوعات مربوط به راه اندازی شما هستند. مثال بالا را ببینید که سامسونگ برخی از کانون توجهات را از iPhone 6S اپل دزدیده است.

سرانجام بازاریابی محتوا (وبلاگ ها ، اینفوگرافی ها ، سایت های ریز و غیره) می تواند یک تبلیغ عالی برای تبلیغات تبلیغاتی شما باشد که دارایی های اضافی قابل اشتراک گذاری با مخاطبان شما دارد.

منبع برخی از مطالب در این سایت:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...